Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Ludzie

103-latka została influencerką. Historia Joan Partridge z Millcroft Care Home

07-05-2025
103-latka została influencerką. Historia Joan Partridge z Millcroft Care Home103-latka została influencerką. Historia Joan Partridge z Millcroft Care Home
fot. kadr z BBC News / Joan Partridge
Joan Partridge, 103-letnia mieszkanka domu opieki w Anglii, zyskała niespodziewaną popularność w internecie dzięki swojemu zamiłowaniu do makijażu. Filmik, w którym pokazuje, jak nakłada róż, podbił TikToka, a teraz Joan została oficjalną ambasadorką marki kosmetycznej. Jej historia inspiruje i pokazuje, że nigdy nie jest za późno, by zacząć coś nowego.

Makijaż to jej pasja

Joan Partridge mieszka w domu opieki Millcroft Care Home w Redditch, w hrabstwie Worcestershire. Od lat pasjonuje się makijażem i z dumą podkreśla, że to właśnie codzienny rytuał nakładania kosmetyków daje jej energię i pewność siebie. Największą sympatią darzy róż - zarówno jako kolor, jak i konkretny produkt kosmetyczny. Malowanie się sprawia jej radość, a jej entuzjazm szybko udziela się innym mieszkańcom oraz pracownikom domu opieki.

Viralowy filmik z TikToka

Pewnego dnia jeden z opiekunów wpadł na pomysł, aby nagrać Joan podczas tworzenia makijażu. W filmiku seniorka prezentuje swój sposób nakładania różu, z uśmiechem dzieląc się swoją rutyną. Nagranie zostało opublikowane na TikToku i w krótkim czasie zyskało ogromne zainteresowanie – zdobyło ponad 200 tysięcy wyświetleń.
– Nie sądziłam, że zwrócę na siebie tak dużą uwagę. Byłam zszokowana i przytłoczona - powiedziała Joan w jednym z wywiadów.

Z TikToka do świata beauty

Jednym z widzów filmiku był użytkownik, który oznaczył markę Collection Cosmetics – firmę, której kosmetyków Joan używała w nagraniu. Marka błyskawicznie zareagowała, kontaktując się z Millcroft Care Home i oferując Joan paczkę kosmetyków oraz możliwość nawiązania współpracy. Po krótkim namyśle seniorka zgodziła się zostać ambasadorką brandu. Dla firmy to nie tylko wyjątkowa kampania, ale i szansa na pokazanie, że piękno i pasja nie znają wieku.

Wnuczka dumna z babci

O sukcesie Joan zaczęły pisać brytyjskie media. Seniorka została zaproszona do popularnego programu „This Morning”, a materiał o niej przygotowało także BBC News. Zaskoczenia i dumy nie kryje jej wnuczka, która z uśmiechem opowiada:
– Kiedy babcia przyjechała do Millcroft, myśleliśmy, że spędzimy czas relaksująco. Ale nie, babcia postanawia stać się popularna na TikToku. I nie mogę przestać o tym krzyczeć, bo jestem z niej taka dumna. Jest niesamowita. Ale zawsze spodziewamy się niespodziewanego z moją babcią.

Nigdy nie jest za późno

Joan zdobyła sympatię internautów z całego świata. Komentujący zachwycają się jej charyzmą i proszą o kolejne filmiki. Dla wielu osób stała się inspiracją - dowodem na to, że nigdy nie jest za późno, by zacząć coś nowego i dzielić się swoją pasją z innymi. Jej historia to nie tylko internetowy fenomen, ale również piękne świadectwo radości życia i otwartości na nowe doświadczenia - bez względu na wiek.
tekst: Amanda Kazi
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Jakub Gierszał jako czarujący seryjny morderca. Zwiastun nowego serialu ściska za gardło! [WIDEO]

Jakub Gierszał jako czarujący seryjny morderca. Zwiastun nowego serialu ściska za gardło! [WIDEO]

8 filmów, na które warto wybrać się do kina w maju

8 filmów, na które warto wybrać się do kina w maju

Mroczna reinterpretacja baśni o Kopciuszku zachwyca i obrzydza. Ten film pokochają fani „Substancji” [RECENZJA]

Mroczna reinterpretacja baśni o Kopciuszku zachwyca i obrzydza. Ten film pokochają fani „Substancji” [RECENZJA]

Użytkownicy Prime Video mają tylko kilka dni na nadrobienie „najlepszego serialu sci-fi ostatnich lat”

Użytkownicy Prime Video mają tylko kilka dni na nadrobienie „najlepszego serialu sci-fi ostatnich lat”

Użytkownicy TikToka krytykują „talerzyki do dzielenia się” w knajpach. „Zdzierstwo”

Użytkownicy TikToka krytykują „talerzyki do dzielenia się” w knajpach. „Zdzierstwo”

Ciemny Las: teoria o obcych, która przeraża bardziej niż oni sami

Ciemny Las: teoria o obcych, która przeraża bardziej niż oni sami

Polecane

Jakub Gierszał jako czarujący seryjny morderca. Zwiastun nowego serialu ściska za gardło! [WIDEO]

Jakub Gierszał jako czarujący seryjny morderca. Zwiastun nowego serialu ściska za gardło! [WIDEO]

8 filmów, na które warto wybrać się do kina w maju

8 filmów, na które warto wybrać się do kina w maju

Mroczna reinterpretacja baśni o Kopciuszku zachwyca i obrzydza. Ten film pokochają fani „Substancji” [RECENZJA]

Mroczna reinterpretacja baśni o Kopciuszku zachwyca i obrzydza. Ten film pokochają fani „Substancji” [RECENZJA]

Użytkownicy Prime Video mają tylko kilka dni na nadrobienie „najlepszego serialu sci-fi ostatnich lat”

Użytkownicy Prime Video mają tylko kilka dni na nadrobienie „najlepszego serialu sci-fi ostatnich lat”

Użytkownicy TikToka krytykują „talerzyki do dzielenia się” w knajpach. „Zdzierstwo”

Użytkownicy TikToka krytykują „talerzyki do dzielenia się” w knajpach. „Zdzierstwo”

Ciemny Las: teoria o obcych, która przeraża bardziej niż oni sami

Ciemny Las: teoria o obcych, która przeraża bardziej niż oni sami