Swoją przygodę z gamingiem i późniejszym streamowaniem na popularnej platformie „Twitch” zaczęła siedem lat temu, kiedy to niespodziewanie weszła do pokoju swojego wnuka, który właśnie prowadził internetową rozgrywkę w popularnej po dziś dzień grze video „Fortnite”. Gigantyczną popularność zdobył w tej grze tryb battle royale, który polega na tym, że 100 zawodników trafia na wyspę, gdzie eliminują siebie nawzajem na przeróżne sposoby. Wygrywa ten gracz, który przetrwa do końca. Jak sama przyznała:
Streamowanie nie zawsze było przyjemnością. Samą chęć rozpoczęcia transmisji swoich rozgrywek odradzał jej własny wnuk. Cath na początku swojej działalności w Internecie spotkała się z masą hejtu pod swoim adresem. Była tym zaskoczona. Teraz jednak ma wielu moderatorów, którzy skutecznie oddzielają komentarze negatywnie nastawionych widzów, aby wszystko odbywało się w ładzie i miłej atmosferze.
Sukces Cath został dostrzeżony przez znane na całym świecie. Przedsiębiorstwo meblarskie IKEA zaprosiło ją do współpracy przy promocji swojej nowej kolekcji mebli „Brannboll”, stworzonej specjalnie dla graczy. Cath entuzjastycznie opowiada o tej współpracy, podkreślając, że gamingowe akcesoria IKEA doskonale wpisują się w jej potrzeby. Takiej współpracy na początku swojej kariery z pewnością pozazdrościłby niejeden prężnie działający influencer.