Adele i Shakira w reklamie Lidla. Oni umieją w marketing!

16-02-2024
Adele i Shakira w reklamie Lidla. Oni umieją w marketing!
mat. pras. Lidl
Od kilku dni Polska żyje wojną marketingową Biedronki i Lidla. To jednak niejedyny powód, dla którego jest ostatnio głośno o Lidlu.
Adele, Shakira, Chris Pratt i Robbie Williams są bohaterami najnowszej kampanii brytyjskiego Lidla. Jak sieci udało się zaangażować tak duże nazwiska? Spójrzmy prawdzie w oczy – budżet na taką kampanię byłby gigantyczny! Lidl znalazł jednak nieco bardziej oszczędne rozwiązanie i uczynił bohaterami swoich pracowników, którzy nazywają się tak jak popularne gwiazdy.
Zamiast artystów i aktora mamy więc pracownicę magazynu Adele Prattley, pracownicę obsługi klienta Shakirę, menadżera sklepu Chrisa Pratta i zastępcę kierownika Robbiego Williamsa. Akcja promuje perfumy dostępne w brytyjskich sklepach. Zapachy cieszą się dużą popularnością m.in. dzięki atrakcyjnej cenie. Jeden flakon kosztuje ok. 5 funtów, czyli niecałe 30 zł.
Nasi koledzy są na co dzień super gwiazdami, więc do kogo innego mieliśmy zadzwonić w sprawie dużej kampanii, promującej perfumy mówi Peter DeRoos, szef biura obsługi klienta.
Perfumy już jakiś czas temu stały się viralem na TikToku, gdzie hasztag zgromadził ponad 700 milionów wyświetleń.
1/4
Right Arrow
Adele
Adele
Robbie Williams
Robbie Williams
Chris Pratt
Chris Pratt
Shakira
Shakira
FacebookInstagramTikTokX