Balenciaga założyła konto na TikToku i eksperymentuje na całego

10-07-2020
Balenciaga założyła konto na TikToku i eksperymentuje na całego
fot. TikTok/Balenciaga
Luksusowy dom mody założony w Hiszpanii przez Cristobala Balenciagę słynie z innowacyjnych koncepcji i niekonwencjonalnej komunikacji z odbiorcą. Sam mistrz w swoich działaniach romansował z różnymi dziedzinami sztuki (kiedyś przedstawialiśmy wam nawet niezwykłą historię kreacji inspirowanych malarstwem). Z czasem za sterami brandu stawały inne osoby, jednak gigant nie przestawał zachwycać.
Na instagramowym profilu marki, obserwowanym przez 11 milionów osób, możemy zaobserwować wynaturzone ludzkie sylwetki, zdeformowane za pomocą datamosha twarze i przeskalowane akcesoria. Prezentowany przez Balenciagę świat jest intrygujący, a marka nie ustaje w awangardowych posunięciach. Nie inaczej jest także tym razem - modowy gigant założył konto na popularnej platformie TikTok i bombarduje jej użytkowników przedziwnymi kampaniami.
Aplikacja internetowa TikTok, którą opisywaliśmy wam już bardzo drobiazgowo, największą popularnością cieszy się wśród młodych użytkowników. Jej funkcjonalność polega na przesyłaniu krótkich materiałów wideo, często z bardzo specjalnymi efektami. Te głębokie wody social mediów wydają się idealna przestrzenią dla Balenciagi. A jednak marka zaskakuje nas także tym razem – opublikowane filmiki są nietypowe, nawet jak na TikToka. Na wideo możemy zaobserwować m.in. tajemniczą postać ubraną w strój zenthai z niechlujnie „dołożonymi” na nią ubraniami, jednak to nie wszystko. Żeby było ciekawiej, czarna istota stoi w wyłożonym wykładziną korytarzu i... odkurza. To tylko jedna z trzech odsłon nowych poczynań marki i chyba wystarczający powód by założyć konto w popularnej aplikacji.
Jak konkretnie wyglądają kreacje Balenciagi na TokToku, ZOBACZYCIE TUTAJ.
/tekst: Daria Krawczyk/
FacebookInstagramTikTokX