Billie Eilish w nowej kampanii okularów przeciwsłonecznych Gucci
07-09-2022
fot. Gucci
Dom mody ogłosił premierę wraz z filmem wyreżyserowanym przez Harley Weir, w którym Eilish prezentuję nową linię okularów przeciwsłonecznych podczas jazdy retro samochodem po wzgórzach Hollywood.
Klip przedstawia 20-letnią piosenkarkę, która zakłada karawanowe okulary przeciwsłoneczne z logo Gucci w złotym tonie, a dodatkowe zdjęcia ukazują ją w różowym fasonie kociego oka i inspirowanym latami 80-tymi, masywnym modelu.
„Łącząc retro urok i nowoczesne wyrafinowanie, nowa kolekcja okularów jest otulona tajemniczym nastrojem kampanii” powiedział Gucci w komunikacie prasowym, zauważając, że samochody retro służą jako „symboliczne przedłużenie tych, którzy nimi jeżdżą, ujawniając ich intencje, motywacje i osobowości”.
Gucci dodał: „Reinterpretując ponadczasową estetykę Domu, style okularów doskonale odzwierciedlają ponętny i kinowy nastrój kampanii, stając się częścią intrygującej fabuły gotowej do rozwikłania przez widza”.