Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Muzyka

Daria Zawiałow zebrała ponad 2 tony karmy dla bezpańskich psów w trakcie trasy koncertowej

24-04-2019
Daria Zawiałow zebrała ponad 2 tony karmy dla bezpańskich psów w trakcie trasy koncertowejDaria Zawiałow zebrała ponad 2 tony karmy dla bezpańskich psów w trakcie trasy koncertowej
facebook.com/dariazawialow/
Trasa koncertowa „Helsinki Tour" Darii Zawiałow, promująca najnowszą płytę artystki, „Helsinki", składała się z 16 koncertów w 15 polskich miastach. Oprócz doznań muzycznych występy wokalistki i jej zaangażowanie w sprawę porzuconych zwierząt przyniosły ponad 2 tony karmy dla psów z lokalnych schronisk.
Singlem promującym album "Helsinki" jest „Szarówka", do której powstał wzruszający teledysk ukazujący problem porzucania psów. Klip do kawałka został obejrzany na YouTubie już ponad 2 miliony razy. Jego premierze towarzyszył szereg akcji, które miały zwrócić uwagę na ważny problem, a także zachęcić społeczeństwo do wsparcia schronisk i adopcji zwierząt.
W dniu premiery teledysku, za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku, Daria Zawiałow zorganizowała zbiórkę pieniędzy na rzecz fundacji „Przytul Psa". W ciągu tygodnia udało się zebrać 2169 zł. Daria wsparła również schronisko w Korabiewicach, gdzie wspólnie z przyjaciółmi udało jej się zebrać pieniądze potrzebne do zbudowanie domku dla psów.
Dużym zaangażowaniem wykazał się również Oficjalny Fanklub Darii Zawiałow, który postanowił zorganizować zbiórkę karmy dla psów podczas trasy koncertowej. Każdy uczestnik koncertu mógł przynieść do klubu karmę dla psów. Dzięki tej akcji udało się zebrać aż ponad 2 tony karmy (dokładnie 2330 kg), ponadto 160 koców oraz całą masę przysmaków, witamin, zabawek, ubranek, smyczy, obroży, szelek, misek, legowisk, szamponów dla psów a nawet domek dla kota. Wszystkie rzeczy zostały przekazane przez członków fanklubu do lokalnych schronisk.
/źródło: Sony Music/
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Netflix wpływa na niż demograficzny? Serwis zaprzecza: "To średnio tylko 2 godziny dziennie"

Netflix wpływa na niż demograficzny? Serwis zaprzecza: "To średnio tylko 2 godziny dziennie"

IKEA wypuściła darmową apkę, która podpowiada jak bardziej dbać o środowisko i zaoszczędzić pieniądze

IKEA wypuściła darmową apkę, która podpowiada jak bardziej dbać o środowisko i zaoszczędzić pieniądze

Inspirowana "Mad Menem" przestrzeń zaprojektowana przez warszawskie studio wyróżniona przez Wallpaper*

Inspirowana "Mad Menem" przestrzeń zaprojektowana przez warszawskie studio wyróżniona przez Wallpaper*

Polecane

Netflix wpływa na niż demograficzny? Serwis zaprzecza: "To średnio tylko 2 godziny dziennie"

Netflix wpływa na niż demograficzny? Serwis zaprzecza: "To średnio tylko 2 godziny dziennie"

IKEA wypuściła darmową apkę, która podpowiada jak bardziej dbać o środowisko i zaoszczędzić pieniądze

IKEA wypuściła darmową apkę, która podpowiada jak bardziej dbać o środowisko i zaoszczędzić pieniądze

Inspirowana "Mad Menem" przestrzeń zaprojektowana przez warszawskie studio wyróżniona przez Wallpaper*

Inspirowana "Mad Menem" przestrzeń zaprojektowana przez warszawskie studio wyróżniona przez Wallpaper*