Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin

Deepfake Jennifer Lopez w reklamie wycieczek – „Black Mirror” w realu

Autor: Monika Kurek
13-07-2023
Deepfake Jennifer Lopez w reklamie wycieczek – „Black Mirror” w realuDeepfake Jennifer Lopez w reklamie wycieczek – „Black Mirror” w realu
kadr z filmu "Virgin Voyages: Jen AI"
W czerwcu na Netflixie odbyła się premiera 6. sezonu „Black Mirror”.
W odcinku „Joan jest okropna” główna bohaterka odkrywa, że popularny serwis streamingowy zrobił serial o jej życiu. Joan jest grana przez Salmę Hayek, która została wygenerowana przez sztuczną inteligencję. „Joan jest okropna” opowiada szaloną i pokręconą historię o świecie, w którym sztuczna inteligencja i technologia deepfake przejęły kontrolę nad życiem ludzi.
„Czarne Lustro” to zbiór antologii serialowej, która opowiada o współczesności, o technologii, która ma coraz większy wpływ na nasze życie, o niepokoju, który może nam towarzyszyć podczas konfrontacji z coraz to nowymi odkryciami technologicznymi – tzw. „technoparanoja”. Twórcy serii od zawsze uwielbiali testować, próbować nowości i szokować widzów. Pamiętamy odcinek specjalny „Bandersnatch”, który umożliwił oglądającym wybór spośród dostępnych opcji, by mieli oni możliwość zadecydować, jak dalej potoczy się akcja.
Odcinek „Joan jest okropna” może budzić skojarzenia z nową kampanią reklamową, w której wzięła udział Jennifer Lopez. Gwiazda sprzedała prawa do swojego wizerunku firmie Virgin Voyages, która organizuje rejsy wycieczkowe. W spocie widzimy J.Lo, która zaprasza widzów do skorzystania z oferty Virgin Voyages. Chwilę później okazuje się, że to wcale nie J.Lo... Wideo pokazuje, w jaki sposób wygenerowano „Jen AI”, czyli cyfrową wersję J.Lo, a także zdradza, kto w rzeczywistości kryje się za podobizną artystką.
„Urodziny, zaręczyny, nowa praca, rocznica ślubu. Nie ma znaczenia, co świętujesz. Stworzyliśmy cyfrową Jennifer Lopez, która przygotuje spersonalizowane zaproszenie dla ciebie i twojej ekipy na szybki rejs za granicę lub ekskluzywny rejs dla dorosłych” czytamy na stronie Virgin Voyages.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Sztuczna inteligencja napisała odcinek Black Mirror

Sztuczna inteligencja napisała odcinek Black Mirror

Xavier Dolan rzuca reżyserię. „Sztuka jest bezużyteczna”

Xavier Dolan rzuca reżyserię. „Sztuka jest bezużyteczna”

Lipcowe nowości na HBO Max

Lipcowe nowości na HBO Max

12 mocnych premier filmowych, na które czekamy w drugiej połowie roku

12 mocnych premier filmowych, na które czekamy w drugiej połowie roku

10 gorących lipcowych nowości Netflixa

10 gorących lipcowych nowości Netflixa

Trend alert! „European summer”, czyli romantyzuj swoje wakacje

Trend alert! „European summer”, czyli romantyzuj swoje wakacje

Polecane

Sztuczna inteligencja napisała odcinek Black Mirror

Sztuczna inteligencja napisała odcinek Black Mirror

Xavier Dolan rzuca reżyserię. „Sztuka jest bezużyteczna”

Xavier Dolan rzuca reżyserię. „Sztuka jest bezużyteczna”

Lipcowe nowości na HBO Max

Lipcowe nowości na HBO Max

12 mocnych premier filmowych, na które czekamy w drugiej połowie roku

12 mocnych premier filmowych, na które czekamy w drugiej połowie roku

10 gorących lipcowych nowości Netflixa

10 gorących lipcowych nowości Netflixa

Trend alert! „European summer”, czyli romantyzuj swoje wakacje

Trend alert! „European summer”, czyli romantyzuj swoje wakacje