Sentymentalna podróż na Mazury w sesji DUNST. Nowa polska marka stawia na ekologię i prostotę

13-06-2018
Sentymentalna podróż na Mazury w sesji DUNST. Nowa polska marka stawia na ekologię i prostotę
DUNST: campaign SS 2018: photographer: Mateusz Grzelak model: Beata Grabowska / Neva Models style: Paweł Kędzierski make up & hair: Kasia Biały production: I PRO.GRUPA i Władek Mychniuk
Nowa kampania DUNST inspirowana jest archiwalnymi fotografiami powstałymi na Mazurach, a dokładniej w Mrągowie – rodzinnym mieście marki. Na zdjęciach widzimy te same miejsca pokazane na przestrzeni lat, od 1960 roku do chwili obecnej. Pozornie przypadkowe zyskują nowy wymiar, gdy dowiadujemy się, że pochodzą z rodzinnego archiwum osób tworzących markę. Celem było połączenie dawnej, osobistej fotografii ze sztuką i obecną modą.
Tkaniny w nowej kolekcji marki można podzielić na te naturalne, nowoczesne i techniczne. Klasyczna forma trencza i jaskrawo fioletowy ortalion dają w efekcie współczesną sylwetkę. Jasny jeans i modułowa konstrukcja tworzy miejską linię. Lekka bawełna to zbliżenie nas do natury i miękki zarys sylwetki. Konstrukcja, proporcje, materiał - DUNST poddaje je transformacji, by znane formy na nowo zdefiniować.
Marka DUNST powstała w 2017 roku. To wspólny projekt Alicji Danowskiej i Agaty Królik. Nazwa marki to połączenie słów dun, czyli bury (od maści mopsów) oraz dust (kurz). Marka nie używa surowców pochodzenia zwierzęcego.
Zdjęcia: Mateusz Grzelak
Modelka: Beata Grabowska | Neva Models 
 Stylizacje: Paweł Kędzierski
Makijaż i włosy: Kasia Biały
Produkcja: I PRO.GRUPA i Władek Mychniuk
/mat. prasowe/
FacebookInstagramTikTokX