Charlotte Tilbury, założycielka i mózg marki kosmetycznej, od lat tworzy kampanie, które są prawdziwym wydarzeniem w branży beauty. Świąteczna atmosfera, bogato zdobione opakowania i nowości produktowe przyciągają uwagę klientów i entuzjastów makijażu na całym świecie. W tym roku kampania zdobyła dodatkowy blask dzięki uczestnictwu wyjątkowego gościa – Eltona Johna.
„Elton był dla mnie ogromną inspiracją przez całe życie. Jest muzycznym geniuszem, prawdziwym kreatorem, człowiekiem renesansu i narodowym skarbem. Pokochany przez wszystkie pokolenia” wyznała Tilbury w rozmowie z magazynem People.
W filozofii marki makijaż jest nieodłączną częścią muzyki – jedno i drugie ma moc zmieniać nasze samopoczucie, dodawać pewności siebie i wprowadzać radość do naszego życia.
„Muzyka, podobnie jak makijaż, ma moc zmiany twojej częstotliwości, metamorfozy twojego nastroju i przyniesienia radości ludziom” mówi Tilbury.
Tegoroczna kampania ma też dodatkowy, głęboko humanitarny wymiar. Marka Charlotte Tilbury ogłosiła partnerstwo z fundacją Sir Elton John Aids Foundation i jej projektem – The Rocket Fund. Założycielka marki wspiera fundusz, który pomaga młodym ludziom najbardziej zagrożonym HIV i AIDS, dostarczając informacje i wsparcie.