Greenpeace pokazał swoją wersję FaceApp. Efekt jest porażający

Autor: Monika Kurek
26-07-2019
Greenpeace pokazał swoją wersję FaceApp. Efekt jest porażający
instagram.com/greenpeaceru
Aplikacja FaceApp w błyskawicznym tempie stała się hitem Internetu, a użytkownicy nadal chętnie dzielą się swoimi wizerunkami po "postarzeniu". Wielu osób nie zraziły nawet niejasności wokół przechowywania oraz wykorzystywania danych oraz udostępnionych zdjęć. Ogromną popularność FaceApp postanowił wykorzystać Greenpeace, działający na rzecz ochrony środowiska naturalnego.
Rosyjski oddział tej organizacji udostępnił na swoim Instagramie zdjęcia pokazujące, jak może wyglądać nasz świat za parę lat, jeśli nie podejmiemy koniecznych działań. We współpracy z agencją marketingową Isobar Moscow rozpoczęli kampanię EarthApp, której celem jest uświadomienie nam powagi sytuacji i zachęcenie do działania.
- Coraz ciężej zignorować zmiany klimatyczne. Nie da się nie zauważyć wahań pogody oraz niestabilności ekosystemów. Kiedy internauci udostępniają swoje postarzone twarzy, pojawia się wtedy następujące pytanie: jak nasz świat będzie wyglądał, kiedy my dorównamy naszym odpowiednikom z FaceApp? Próbowaliśmy odpowiedzieć na nie poprzez tę kampanię. Nie mamy dużo czasu, ale nadal go mamy. Czas działać - napisała dyrektor kreatywna Isobar Moscow, Diana Volkova, w oficjalnym oświadczeniu.
Greenpeace i Isobar Moscow wzięli na celownik znane miejsca, takie jak St. Petersburg, Jezioro Bajkał, Soczi, Moskwę czy Krasnojarsk. Efekt, który udało im się uzyskać, kojarzy się z filmami katastroficznymi pokroju "2012" lub "Pojutrze.
FacebookInstagramTikTokX