Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Gucci stworzył reklamę, która nawiązuje do najważniejszej kulturowej rewolucji XX wieku, do 1968 roku

13-02-2018
Gucci stworzył reklamę, która nawiązuje do najważniejszej kulturowej rewolucji XX wieku, do 1968 rokuGucci stworzył reklamę, która nawiązuje do najważniejszej kulturowej rewolucji XX wieku, do 1968 roku
Dom mody Gucci odniósł się do wydarzeń paryskich
W 1968 roku w Europie i USA zawrzało. W Stanach nasiliły się protesty przeciwko wojnie w Wietnamie, zamordowano też Martina Luthera Kinga. W Niemczech protestowano przeciwko nazistom, którzy nadal pełnili państwowe funkcje. We Francji robotnicy i studenci uderzyli w politykę Charles'a de Gaulle'a. W Polsce szalała antysemityzm, z afisza zdjęto spektakl "Dziady" Kazimierza Dejmka i rozpoczęły się protesty studentów. Członkowie Układu Warszawskiego dokonali inwazji na Czechosłowacje... Ze strony władzy w Europie i USA narastała brutalność, a społeczeństwo, przynajmniej jego część, się liberalizowało. Rozwijała się myśl feministyczna, walczono o prawo do aborcji, coraz silniejsze były ruchy LGBT. Uprawiono wolną miłość...
Do tej wielkiej i skomplikowanej rewolucji nawiązał wielki modowy rewolucjonista – dom mody Gucci. Autorem zdjeć jest Glen Luchford.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Vivienne Westwood pokazała poruszający film o wojnie zamiast tradycyjnego pokazu

Vivienne Westwood pokazała poruszający film o wojnie zamiast tradycyjnego pokazu

Zero wychudzonych kobiet, feministki, lesbijki i modelka, która przetrwała raka piersi. Chromat opowiada prawdę o kobietach

Zero wychudzonych kobiet, feministki, lesbijki i modelka, która przetrwała raka piersi. Chromat opowiada prawdę o kobietach

W ciuchach Eckhaus Latta może chodzić każdy, nie ważny jest rozmiar czy wiek. To najgorętsza marka w USA

W ciuchach Eckhaus Latta może chodzić każdy, nie ważny jest rozmiar czy wiek. To najgorętsza marka w USA

W polskim raju podział na płcie nie obowiązuje. Polki i Polacy noszą ciuchy takie jakie chcą

W polskim raju podział na płcie nie obowiązuje. Polki i Polacy noszą ciuchy takie jakie chcą

Bazar w Katowicach to najlepszy i najładniejszy sklep z modą streetową w Polsce. Techno, skate, gabber style i duch postsowiecki

Bazar w Katowicach to najlepszy i najładniejszy sklep z modą streetową w Polsce. Techno, skate, gabber style i duch postsowiecki

Polecane

Vivienne Westwood pokazała poruszający film o wojnie zamiast tradycyjnego pokazu

Vivienne Westwood pokazała poruszający film o wojnie zamiast tradycyjnego pokazu

Zero wychudzonych kobiet, feministki, lesbijki i modelka, która przetrwała raka piersi. Chromat opowiada prawdę o kobietach

Zero wychudzonych kobiet, feministki, lesbijki i modelka, która przetrwała raka piersi. Chromat opowiada prawdę o kobietach

W ciuchach Eckhaus Latta może chodzić każdy, nie ważny jest rozmiar czy wiek. To najgorętsza marka w USA

W ciuchach Eckhaus Latta może chodzić każdy, nie ważny jest rozmiar czy wiek. To najgorętsza marka w USA

W polskim raju podział na płcie nie obowiązuje. Polki i Polacy noszą ciuchy takie jakie chcą

W polskim raju podział na płcie nie obowiązuje. Polki i Polacy noszą ciuchy takie jakie chcą

Bazar w Katowicach to najlepszy i najładniejszy sklep z modą streetową w Polsce. Techno, skate, gabber style i duch postsowiecki

Bazar w Katowicach to najlepszy i najładniejszy sklep z modą streetową w Polsce. Techno, skate, gabber style i duch postsowiecki