Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin

Gwiazdy porno i edukacja seksualna? Nowa Zelandia umie w reklamy

Autor: Monika Kurek
12-06-2020
Gwiazdy porno i edukacja seksualna? Nowa Zelandia umie w reklamyGwiazdy porno i edukacja seksualna? Nowa Zelandia umie w reklamy
kadr z "Keep It Real Online - Pornograph'
O Nowej Zelandii zdarzyło nam się pisać wielokrotnie i zazwyczaj w pozytywnym kontekście. Wystarczy przypomnieć plan ograniczenia hodowli zwierząt na mięso lub wprowadzenia zajęć o zmianach klimatycznych. Jakby tego było mało, premierka Nowej Zelandii, Jacinda Arden, jest fanką czterodniowego tygodnia pracy, a w kraju od ponad 20 dni nie odnotowano żadnego zachorowania na koronawirusa.
Dzięki temu rząd może skupić się na innych rzeczach. Właśnie dlatego ruszyła humorystyczna kampania "Keep It Real Online", w ramach której ukazała się fenomenalna reklama edukacyjna na temat edukacji seksualnej oraz pornografii wśród młodzieży. W rolach głównych wystąpiły... "gwiazdy porno".

Jak poruszać z dziećmi trudne tematy?

- Bycie rodzicem lub opiekunem w erze internetu może okazać się prawdziwym wyzwaniem. Tutaj znajdziesz narzędzia, które pomogą ci w szczerzej rozmowie z dziećmi i młodzieżą - możemy przeczytać na stronie kampanii 'Keep It Real Online'.
Kampania "Keep It Real Online" stworzona przez rząd Nowej Zelandii jest skierowana głównie do rodziców i opiekunów. Dotychczas w ramach tego przedsięwzięcia ukazały się cztery bloki tematyczne: "pornografia", "prześladowanie w sieci", "niewłaściwe treści" oraz "uwodzenie w internecie", którym towarzyszą broszury informacyjne, reklamy emitowane w telewizji oraz plakaty promujące. W telewizji pokazywane są krótsze wersje reklam, a na youtubowym kanale 'Keep It Real Oline' można obejrzeć ich pełne wersje.
Duże zamieszanie wzbudziło zwłaszcza wideo 'Keep It Real Online - Pornography', w którym para gwiazd porno odwiedza dom jednego ze swoich nieletnich widzów. Drzwi otwiera ubrana w szlafrok matka, a goście zdradzają, że chłopczyk właśnie ogląda jeden z ich filmików.
- Zazwyczaj występujemy dla dorosłych, ale twój syn to jeszcze dziecko i może nie wiedzieć, jak naprawdę działają związki. Nawet nie rozmawiamy o zgodzie, tylko przechodzimy od razu do rzeczy, a nigdy nie zachowujemy się tak w prawdziwym życiu - wyjaśniają Sue i Derek.
Punktem wyjścia reklamy jest fakt, że wiele młodych Nowozelandczyków czerpie wiedzę na temat seksu z pornografii, przez co później ich wyobrażenia na temat związków oraz zbliżeń są zupełnie oderwane od rzeczywistości. Na stronie kampanii rodzice mogą znaleźć m.in. rady na temat tego, jak poruszyć z dziećmi temat pornografii oraz do jakich organizacji można zwrócić się o pomoc.
Zobaczcie znakomitą reklamę 'Keep It Real Online - Pornography' :
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

"365 dni" najpopularniejszy na zagranicznym Netflixie. Widzowie zszokowani scenami seksu

"365 dni" najpopularniejszy na zagranicznym Netflixie. Widzowie zszokowani scenami seksu

Tęczowe disco pod Pałacem to odpowiedź na Kartę Rodziny prezydenta Dudy

Tęczowe disco pod Pałacem to odpowiedź na Kartę Rodziny prezydenta Dudy

W polskim mieście powstanie Centrum Disco Polo. Koszty są ogromne

W polskim mieście powstanie Centrum Disco Polo. Koszty są ogromne

Jestem LGBT! Z okazji Pride Month przepytujemy 3 osoby dumne ze swojej nieheteronormatywności

Jestem LGBT! Z okazji Pride Month przepytujemy 3 osoby dumne ze swojej nieheteronormatywności

Polecane

"365 dni" najpopularniejszy na zagranicznym Netflixie. Widzowie zszokowani scenami seksu

"365 dni" najpopularniejszy na zagranicznym Netflixie. Widzowie zszokowani scenami seksu

Tęczowe disco pod Pałacem to odpowiedź na Kartę Rodziny prezydenta Dudy

Tęczowe disco pod Pałacem to odpowiedź na Kartę Rodziny prezydenta Dudy

W polskim mieście powstanie Centrum Disco Polo. Koszty są ogromne

W polskim mieście powstanie Centrum Disco Polo. Koszty są ogromne

Jestem LGBT! Z okazji Pride Month przepytujemy 3 osoby dumne ze swojej nieheteronormatywności

Jestem LGBT! Z okazji Pride Month przepytujemy 3 osoby dumne ze swojej nieheteronormatywności