Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Joanna Kulig na estradzie rodem z lat 70. w najnowszej kampanii Reserved

Autor: KB
04-09-2018
Joanna Kulig na estradzie rodem z lat 70. w najnowszej kampanii ReservedJoanna Kulig na estradzie rodem z lat 70. w najnowszej kampanii Reserved
Polska aktorka Joanna Kulig i jedna z najbardziej rozpoznawalnych francuskich influencerek Jeanne Damas razem na scenie! Marka Reserved zaprosiła je do współpracy przy jesiennej kampanii "I Can Boogie". Trzy etiudy filmowe promujące brand autorstwa Gordona Von Steiner łączy wspólny hasztag #ICanBoogie. W tym sezonie to taniec i muzyka będą bardzo mocno wpisywać się w świat marki. Dzięki swojej brawurowej roli w Zimnej wojnie Pawła Pawlikowskiego Joanna Kulig zdobywa uznanie światowego kina. Jeanne Damas to ikona mody nie tylko we Francji, ale na całym Starym Kontynencie. Obie szalenie ambitne, zdeterminowane, z dużym poczuciem humoru i potrafiące dobrze się bawić, co widać w najnowszej kampanii marki "I Can Boogie".
Pierwszy rozdział kampanii Reserved "I Can Boogie / The Show" w obrazie Gordona Von Steinera to piękne wspomnienie lat 70., wielkiej estrady niczym San Remo czy Eurowizji. Czasów, gdy kobieca energia mieszała się z pasją i finezją, a estradowe show było dopracowane w najmniejszych detalach, dając jednocześnie pole do improwizacji. Z tego słynie przecież paryski sznyt czy słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Na ekranie towarzyszy im grupa profesjonalnych tancerzy wykonujących elementy tańca boogie-woogie. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (Gucci, Prada, Miu Miu), udało się uchwycić ducha lat 70. oraz przenieść estetykę tej dekady na ekran. To już jego kolejna produkcja dla Reserved - wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec "I Can Boogie" to zasługa Richarda Jacksona, odpowiadającego m.in. za choreografię występów Lady Gaga.
Reserved zaprasza na kolejne rozdziały swojej jesiennej opowieści. W którym kierunku podąży zabawa w rytmie boogie? Przekonamy się już wkrótce. Kolejna odsłona już 18 września.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Młody wiek to nie przeszkoda w robieniu kariery i prowadzeniu własnej marki. Pola Bogdańska jest tego najlepszym przykładem

Młody wiek to nie przeszkoda w robieniu kariery i prowadzeniu własnej marki. Pola Bogdańska jest tego najlepszym przykładem

Jesienna kolekcja Reserved to wszystko czego potrzeba na nadchodzące chłodne dni

Jesienna kolekcja Reserved to wszystko czego potrzeba na nadchodzące chłodne dni

Balenciaga stworzyła 7-warstwowy "płaszcz". Do kupienia za 9 tysięcy dolarów

Balenciaga stworzyła 7-warstwowy "płaszcz". Do kupienia za 9 tysięcy dolarów

Polecane

Młody wiek to nie przeszkoda w robieniu kariery i prowadzeniu własnej marki. Pola Bogdańska jest tego najlepszym przykładem

Młody wiek to nie przeszkoda w robieniu kariery i prowadzeniu własnej marki. Pola Bogdańska jest tego najlepszym przykładem

Jesienna kolekcja Reserved to wszystko czego potrzeba na nadchodzące chłodne dni

Jesienna kolekcja Reserved to wszystko czego potrzeba na nadchodzące chłodne dni

Balenciaga stworzyła 7-warstwowy "płaszcz". Do kupienia za 9 tysięcy dolarów

Balenciaga stworzyła 7-warstwowy "płaszcz". Do kupienia za 9 tysięcy dolarów