Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Art & Dizajn

Kampania U-jazdowskiego skierowana do wiecznych malkontentów i domorosłych krytyków sztuki

06-08-2019
Kampania U-jazdowskiego skierowana do wiecznych malkontentów i domorosłych krytyków sztukiKampania U-jazdowskiego skierowana do wiecznych malkontentów i domorosłych krytyków sztuki
/tekst: Julia Łowińska/
Od 1 sierpnia ruszyła nowa kampania Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett, która w zaczepny sposób nawołuje wszystkich krytyków oraz krytyczki do odwiedzenia muzeum. Nie chodzi bynajmniej o zawodowych krytyków sztuki, ale raczej o wiecznie narzekających widzów. Na plakatach zobaczymy zdania, które chyba chociaż raz wypowiedział każdy z nas.
„Mam w domu identyczny, tylko ładniejszy”
„Ta reklama byłaby nawet ładna, gdyby zmienić tło, kolor i tekst”
To slogany, które pojawiły się na nowych plakatach U-jazdowskiego, które zobaczymy m.in. w metrze, na przystankach, centrach handlowych, ale także w prasie. Kolorowe plakaty mają kilkadziesiąt wersji i wszystkie cechuje prosty design oraz zabawne slogany, które przyciągają uwagę i zachęcają do pójścia do muzeum i spożytkowania swoich zasobów krytycznej energii właśnie tam:
„Lubisz krytykować? Wszystkich urodzonych krytyków i krytyczki zapraszamy do Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski na wystawy, do kina i parku.”
Sztuka współczesna często budzi kontrowersje i jest szeroko komentowana, dlatego przestrzeń muzealna to chyba najlepsze miejsce dla wszystkich niespełnionych krytyków. CSW Zamek Ujazdowski zaprasza do dyskusji oraz konstruktywnej krytyki.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Instagram i WhatsApp zmieniają nazwy

Instagram i WhatsApp zmieniają nazwy

Skrzydlate okulary, w których zakochał się cały Instagram

Skrzydlate okulary, w których zakochał się cały Instagram

Pszczoła-influencerka podbija Instagram w szczytnym celu. Dochody z reklam przeznacza na ratowanie swojego gatunku

Pszczoła-influencerka podbija Instagram w szczytnym celu. Dochody z reklam przeznacza na ratowanie swojego gatunku

Polecane

Instagram i WhatsApp zmieniają nazwy

Instagram i WhatsApp zmieniają nazwy

Skrzydlate okulary, w których zakochał się cały Instagram

Skrzydlate okulary, w których zakochał się cały Instagram

Pszczoła-influencerka podbija Instagram w szczytnym celu. Dochody z reklam przeznacza na ratowanie swojego gatunku

Pszczoła-influencerka podbija Instagram w szczytnym celu. Dochody z reklam przeznacza na ratowanie swojego gatunku