Zdjęcie dzięki uprzejmości PowerHouse Books
Końcówka XX wieku stanowiła dekadę, gdy budżety i zarobki w mediach były nieporównywalne z obecnymi. Również internet dopiero raczkował. Twórcy, artyści, modelki, modele, dziennikarze i inni ludzie z branży mieli mnóstwo swobody i okazji do podróżowania po świecie, a ciężka praca stanowiła jednocześnie świetną zabawę z przyjaciółmi. Wszyscy się znali.
Zdjęcie dzięki uprzejmości PowerHouse Books
Zdjęcie dzięki uprzejmości PowerHouse Books
Zdjęcie z Kate Moss, wówczas 19-letniej i mającej na koncie zaledwie kampanię Calvina Kleina, trafiło na okładkę pozycji. Z pomysłem do fotografa przyszła dziennikarka „Esquire”, która zatytułowała artykuł o młodej modelce: „Wszystko, czego dotknie, zamienia się w złoto”. W ten sposób narodził się pomysł Le Gouèsa, by wspólnie z makijażystką Kenny Campbell pomalować Kate Moss całą na złoto rodem ze słynnego „Goldfingera”, filmowego klasyka o Jamesie Bondzie. Wybór okładki doskonale oddaje ideę, że lata 90-te stanowiły złotą erę mody.