Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Świat
Artykuł sponsorowany

Dziwna moda wśród influencerów — chodzą po mieście w TAKICH stylizacjach. O co chodzi? [MAMY ZDJĘCIA]

02-12-2024
Dziwna moda wśród influencerów — chodzą po mieście w TAKICH stylizacjach. O co chodzi? [MAMY ZDJĘCIA]Dziwna moda wśród influencerów — chodzą po mieście w TAKICH stylizacjach. O co chodzi? [MAMY ZDJĘCIA]
Lucky Luka, fot. Max Gronowski dla K MAG #121 "Babylon"
Kojarzycie te obrazki? Krajobraz polskiej zimy stał się światowym memem, a w tym roku towarzyszą mu nowe smaki Pepsi. My też dorzuciliśmy do nich swoje trzy grosze!
Za oknem szarość i chłód, ale długo wyczekiwane Pepsi Twist oraz nowa Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny pozwalają otworzyć się na nowy, nieskrępowany sposób doświadczania szarówy. To idealny moment, by do mroźnej rzeczywistości wprowadzić smak przywodzący na myśl letni klimat. Najnowsza kampania marki zaprasza do przełamania monotonii chłodnych dni. A specjalnie dla najnowszego wydania K MAG #121 "Babylon" sfotografował ją (zawsze rześki) Max Gronowski.
Kasia Węsierska, fot. Max Gronowski dla K MAG #121 "Babylon"

Każdy kojarzy ten obrazek

Zmienne temperatury wiążą się z ikonicznym widokiem osób ubranych z jednej strony w puchówki, z drugiej w lekkie outfity, co każdego roku poszerza internetową kolekcję memów. Pepsi czerpie inspirację z tej modowej gry przeciwieństw. W najnowszej sesji ambasadorzy marki – Kasia Węsierska, Przekosa, Baoliin i Lucky Luka – wcielają się w postacie, które pokazują, że po spróbowaniu nowego smaku Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny poczujemy pełnię letniej energii nawet w ekstremalnie grubej puchówce.
Ta kampania to manifest nowego podejścia do zimy – z odwagą, na przekór chłodowi, wspólnie z letnim smakiem Pepsi.
Przekosa, fot. Max Gronowski dla K MAG #121 "Babylon"
Nasz pierwszy wybór na zimowe, szare dni to Pepsi Twist, która powraca na polski rynek w odświeżonej odsłonie wizualnej, spójnej z globalnym rebrandingiem. A prościej — jest uroczo ubrana w soczyste cytryny! Towarzyszy jej siostrzany smak (nowość w portfolio marki), czyli Pepsi Zero Cukru, również z cytrynowym twistem. Pepsi Twist jest już dostępna w sieci sklepów Żabka, a pełna sprzedaż ruszy w grudniu. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny zadebiutuje na rynku już 4 grudnia. Nowości stanowią to unikalne połączenie tradycyjnego smaku Pepsi z nutą pysznej, soczystej cytryny, tworzące duet na każdą okazję.
Baoliin, fot. Max Gronowski dla K MAG #121 "Babylon"
To takie proste— jak ketchup i frytki czy dżem i masło orzechowe, tak Pepsi i smak cytryny to perfect match.
Pepsi Twist to wariant, na który nasi konsumenci czekali z niecierpliwością. O powrót tego kultowego smaku pytali nas w wiadomościach prywatnych i komentarzach, dzieląc się wspomnieniami oraz oczekiwaniem na jego ponowną obecność na rynku. Wiedząc, jak ważny jest dla nich ten smak, zdecydowaliśmy się przywrócić Pepsi Twist, odpowiadając na ich potrzeby i sentyment. Dodatkowo portfolio uzupełnia Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, dzięki czemu każdy – niezależnie od preferencji – może cieszyć się wyjątkowym połączeniem orzeźwiającej Pepsi i cytrynowej nuty – mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero. To co, zima już wcale nie jest taka straszna, prawda? ;)
Lucky Luka, fot. Max Gronowski dla K MAG #121 "Babylon"
FacebookInstagramTikTokX