Kolekcja Undiz z Ayą Nakamurą sprawdzi się i na spacerze, i na imprezie

01-09-2021
Kolekcja Undiz z Ayą Nakamurą sprawdzi się i na spacerze, i na imprezie
Rynek bieliźniany, jak żaden inny, musi dawać przykład jeśli chodzi o pokazywanie ciała we wszystkich jego aspektach, kształtach, karnacjach i postawach. Nareszcie, po latach ciszy, bielizna nie jest już tematem tabu, a im więcej przykładów różnorodności w polityce globalnych marek, tym lepiej! Marka Undiz nawiązała współpracę z Ayą Nakamurą, francusko-malijską piosenkarką popową, i razem przekazują, że nie mamy „Nic do ukrycia”.

Na co dzień i od święta

Bielizna powinna być synonimem inkluzywności, ponieważ bez wyjątku ubiera ją całe społeczeństwo. Aya Nakamura, jedna z 15. europejskich artystów do odkrycia według „New York Timesa”, stworzyła kolekcję, która została zaprojektowana tak, by pasowała do każdego typu sylwetki. Nazwana „One day, One night” zawiera ubrania do noszenia zarówno w dzień, jak i w nocy. Francuska piosenkarka chciała się skupić na uniwersalności strojów – można je nosić w zaciszu sypialni, ale także podczas ćwiczeń. Zapytana w wywiadzie dla francuskiego „Vogue'a” o wspólne wartości z Undiz, Aya odpowiedziała, że są nimi „różnorodność, samoakceptacja i poczucie bycia sexy niezależnie od typu ciała i karnacji”.
– Wyobraziliśmy sobie kolekcję razem ze studiem Undiz. Zapytali mnie, co mi się podoba, zrobiliśmy testy na kolorze, materiałach itp. Kolekcja jest stworzona na mój obraz, myślę, że może się spodobać każdemu! Reprezentuje styl dzisiejszych dziewczyn powiedziała Aya.
W kampanii znajdziemy zarówno elementy odzieży sportowej, jak i siateczkowe topy, kolarzówki, satynowe spodnie oraz ubrania nawiązujące do teledysku Nakamury „jolie nana” (koszulki z nadrukami nawiązującymi do lat 90. czy dwuczęściowy welurowy dres z tytułem piosenki wysadzanym klejnotami). Główną składową kolekcji jest jednak różnorodna bielizna w wielu formach i wycięciach – znajdziemy tu nawet koronkowy kombinezon. Ducha kolaboracji najbardziej oddają staniki, które dzięki szerokim pasom oferują stabilne wsparcie dla każdego biustu. Piosenkarce szczególnie zależało na rozmiarach – biustonosze dostępne są do miseczki F (Undiz oferuje zazwyczaj tylko miseczkę E), aby usatysfakcjonować jak najwięcej dziewczyn i kobiet oraz pasować do każdego typu sylwetki.

Ekspresja Gen-Z

Kolekcja jest częścią globalnej kampanii marki: „Nic do ukrycia”. Według tego, co komunikuje marka Undiz „Bielizna jest integralną częścią stylu. Wraca na scenę i staje w samym jej centrum”. Wiosną tego roku marka zaczęła koncentrować się na potrzebach i preferencjach przedstawicieli pokolenia Z. Dla młodych ludzi ciało staje się narzędziem służącym do wyrażania odmienności, a także przesuwania granic intymności i płci. Firma chce działać właśnie w tym duchu, a Sylvain Blanc, który od 2018 roku jest dyrektorem zarządzającym Undiz, powiedział w tym roku w wywiadzie udzielonym „Fashion Network”:
– Dużo ich [młodych ludzi] obserwowaliśmy i zdaliśmy sobie sprawę, że ich praktyki się zmieniły. Dla nich bielizna nie jest już tylko strojem, ale sama w sobie stała się elementem mody. Musimy być tłumaczami.
Kolekcja jest dostępna do kupienia już od 1 września w sklepach stacjonarnych Undiz oraz na oficjalnej stronie internetowej.
/tekst: Kasia Lendzion/
FacebookInstagramTikTokX