Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda
|
Świat

Legendarni Compton Cowboys w sportowej kampanii CCC

22-03-2022
Legendarni Compton Cowboys w sportowej kampanii CCCLegendarni Compton Cowboys w sportowej kampanii CCC
fot. materiały promocyjne
Promując jeździectwo, Compton Cowboys działają na rzecz lokalnej społeczności w kalifornijskim Compton. Współzałożyciel grupy – Randy i Stona zostali gwiazdami kampanii sportowych marek z CCC na sezon wiosna-lato 2022.
„Streets raised us. Horses saved us”, brzmi motto Compton Cowboys. Grupa kumpli z dzieciństwa wykorzystuje kulturę jeździecką, aby zwalczać negatywne stereotypy na temat społeczności etnicznych kalifornijskiego Compton, zachowując jednocześnie swoje tradycyjne dziedzictwo.
Zapomniana historia Black Cowboys z Compton sięga XIX wieku. Wtedy, co czwarty kowboj należał do afroamerykańskiej społeczności. W 1888 roku hrabstwo Los Angeles przekazało ziemię na miasto Compton, zastrzegając, że część terenów musi pozostać użytkami rolnymi. Tak powstała Richlands Farm, którą sto lat później – w latach 80. XX wieku – kupiła Mayisha Akbar. Agentka nieruchomości przeprowadziła się do Compton podczas brutalnych wojen gangów. Tam powstały podwaliny pod Compton Cowboys.
„– Jesteśmy tu, gdzie jesteśmy, dzięki koniom. Zmieniamy życie dzieciaków, pokazując im, jak fajnie być zaangażowanym w życie lokalnej społeczności. Wiele osób nie dostało takiej szansy, jak my. Z ulic Compton trafili do więzienia, uzależnili się od narkotyków albo już nie żyją. Żeby uzdrowić naszą społeczność, uczymy kolejne pokolenie jeździectwa, żeby nasze dzieciaki wyrosły na porządnych ludzi” tłumaczy jej bratanek Hook, sam ojciec dwóch synów.
Konie, na których jeżdżą Compton Cowboys, są najczęściej wykupywane z aukcji, gdzie byłyby sprzedane na rzeź.
„– Ratując konie, opiekując się nimi i dając im nowe życie, kowboje zyskują cel w życiu, dając nadzieję całej społeczności” opowiada jeden z kowbojów.
W Compton Cowboys działają Randy Savvy, współzałożyciel ruchu i muzyk znany z utworu „Colorblind”, oraz Stona Mane, którzy wystąpili w kampanii marek sportowych dostępnych w CCC. Obok nich pojawili się artyści, aktywiści i pasjonaci. Inkluzywny casting obejmuje modelkę, kaskaderkę i trenerkę Mię Rae, która tak, jak chłopaki z Compton, kocha konie, deskorolkarza Caleba, poetę i surfera Dylana, Jackie, która kolekcjonuje ubrania vintage, oraz artystkę Izzy.
Na zdjęciach – jednocześnie poetyckich i reporterskich – bohaterowie pozują w ubraniach i dodatkach z kolekcji sportowych na sezon wiosna-lato 2022. W ofercie CCC znajdziemy takie marki jak: Adidas, Puma, Reebok, Vans, Converse, Champion oraz Fila i Asics – nowe marki w portfolio CCC. Jakie trendy lansują topowe brandy?
W kolekcji Champion, którą pokochała generacja Z, dominują modele z logo: bluzy, t-shirty, plecaki i nerki. Reebook i Puma także czerpią z oldschoolowego designu, nadrukowując na dresowe ubrania wyraziste logotypy. Przebojem Fila są masywne, białe sneakersy na traperowej podeszwie, a w ofercie Asics znajdziemy modele, które z powodzeniem sprawdzą się jako dodatek do codziennej stylizacji, ale także profesjonalne buty do biegania.
Kolekcje wiodących marek sportowych na sezon wiosna-lato 2022 są już dostępne w sklepach CCC, na ccc.eu i w aplikacji mobilnej.

Credits:

Zdjęcia: Harrison Boyce
Modele: Randy Savv, Stone Mane, Mia Rae, Caleb, Dylan, Eniola Abioro, Izzy, Jackie
Stylistka: Ewelina Gralak
Scenografia: Rebekka Fellah
Makijaż: Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Warsaw Creatives
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Marina Abramović powtórzy słynny performens „Artystka Obecna”, by wesprzeć Ukrainę

Marina Abramović powtórzy słynny performens „Artystka Obecna”, by wesprzeć Ukrainę

„Nie mogliśmy się na to przygotować”. Psycholożka mówi nam, jak radzić sobie psychicznie z wojną [wywiad]

„Nie mogliśmy się na to przygotować”. Psycholożka mówi nam, jak radzić sobie psychicznie z wojną [wywiad]

Mila Kunis i Ashton Kutcher rozmawiali z Wołodymyrem Zełenskim. Prezydent podziękował za pomoc

Mila Kunis i Ashton Kutcher rozmawiali z Wołodymyrem Zełenskim. Prezydent podziękował za pomoc

Oscary 2022. Prowadząca galę chce połączyć się online z Wołodymyrem Zełenskim

Oscary 2022. Prowadząca galę chce połączyć się online z Wołodymyrem Zełenskim

Bloger znajduje perełki w lumpeksach i pokazuje je w sieci. Nam zdradził, jak to się robi [wywiad]

Bloger znajduje perełki w lumpeksach i pokazuje je w sieci. Nam zdradził, jak to się robi [wywiad]

Polecane

Marina Abramović powtórzy słynny performens „Artystka Obecna”, by wesprzeć Ukrainę

Marina Abramović powtórzy słynny performens „Artystka Obecna”, by wesprzeć Ukrainę

„Nie mogliśmy się na to przygotować”. Psycholożka mówi nam, jak radzić sobie psychicznie z wojną [wywiad]

„Nie mogliśmy się na to przygotować”. Psycholożka mówi nam, jak radzić sobie psychicznie z wojną [wywiad]

Mila Kunis i Ashton Kutcher rozmawiali z Wołodymyrem Zełenskim. Prezydent podziękował za pomoc

Mila Kunis i Ashton Kutcher rozmawiali z Wołodymyrem Zełenskim. Prezydent podziękował za pomoc

Oscary 2022. Prowadząca galę chce połączyć się online z Wołodymyrem Zełenskim

Oscary 2022. Prowadząca galę chce połączyć się online z Wołodymyrem Zełenskim

Bloger znajduje perełki w lumpeksach i pokazuje je w sieci. Nam zdradził, jak to się robi [wywiad]

Bloger znajduje perełki w lumpeksach i pokazuje je w sieci. Nam zdradził, jak to się robi [wywiad]