Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Art & Dizajn

Ironiczna kolekcja Virgila Abloha dla IKEI wchodzi do sprzedaży w Polsce. Trzeba się śpieszyć z zakupem

Autor: KO
04-11-2019
Ironiczna kolekcja Virgila Abloha dla IKEI wchodzi do sprzedaży w Polsce. Trzeba się śpieszyć z zakupemIroniczna kolekcja Virgila Abloha dla IKEI wchodzi do sprzedaży w Polsce. Trzeba się śpieszyć z zakupem
IKEA MARKERAD, mat. pras.
Virgil Abloh, jedno z najbardziej cenionych i pożądanych nazwisk w świecie mody i dizajnu, twórca marki Off-White i dyrektor artystyczny linii męskiej Louis Vuitton, po raz kolejny wszedł we współpracę z IKEĄ. Efektem jest nietypowa kolekcja MARKERAD, składająca się z 15 przedmiotów o minimalistycznej formie, przełamanej zaburzającymi harmonię akcentami i szczyptą ironii.
Jak deklarują twórcy, to produkty zacierające granice pomiędzy funkcjonalnością a sztuką, stworzone z myślą o millenialsach i ich pierwszym mieszkaniu. W kolekcji znalazły się m.in. stół, krzesło i wielofunkcyjna kanapa, a także skrzynka na narzędzia, zegar czy pościel.
Najciekawsze kąski to podświetlana Mona Lisa, torba-rzeźba i dywan przypominający wielki paragon, który dobrze prezentuje się zarówno rozłożony na podłodze, jak i zawieszony na ścianie.
- Chciałbym, aby każdy przedmiot z kolekcji wzbudzał w ludziach poczucie dumy oraz by świetny design był głównym powodem, żeby je posiadać - powiedział o MARKERAD Virgil Abloh.
Kolekcja MARKERAD będzie dostępna w Polsce od 5 listopada 2019r. - w sprzedaży online i sklepie IKEA Janki.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

10 najciekawszych premier Netflixa, których nie możecie ominąć w listopadzie

10 najciekawszych premier Netflixa, których nie możecie ominąć w listopadzie

Dzikie alpejskie krajobrazy i nieszablonowe piękno bez retuszu. To najnowsza kampania polskiej marki MUUV

Dzikie alpejskie krajobrazy i nieszablonowe piękno bez retuszu. To najnowsza kampania polskiej marki MUUV

McDonald's ma wkrótce wprowadzić pierwszego wege burgera w Polsce, a Żabka wege hot doga

McDonald's ma wkrótce wprowadzić pierwszego wege burgera w Polsce, a Żabka wege hot doga

Polecane

10 najciekawszych premier Netflixa, których nie możecie ominąć w listopadzie

10 najciekawszych premier Netflixa, których nie możecie ominąć w listopadzie

Dzikie alpejskie krajobrazy i nieszablonowe piękno bez retuszu. To najnowsza kampania polskiej marki MUUV

Dzikie alpejskie krajobrazy i nieszablonowe piękno bez retuszu. To najnowsza kampania polskiej marki MUUV

McDonald's ma wkrótce wprowadzić pierwszego wege burgera w Polsce, a Żabka wege hot doga

McDonald's ma wkrótce wprowadzić pierwszego wege burgera w Polsce, a Żabka wege hot doga