Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Nowa kolekcja od Bohema Clothing uchwycona na futurystycznych zdjęciach przez Karola Grygoruka

24-11-2020
Nowa kolekcja od Bohema Clothing uchwycona na futurystycznych zdjęciach przez Karola GrygorukaNowa kolekcja od Bohema Clothing uchwycona na futurystycznych zdjęciach przez Karola Grygoruka
fot. materiały promocyjne
Marka Bohema Clothing, znana z pierwszych w Polsce wegańskich butów z roślinnych materiałów takich jak skóra z ananasa, kaktusa czy jabłek, wraca z nową kolekcją. W nowym lookbooku zatytułowanym “after midnight before morning” pokazuje projekty osadzone w dystopijnym świecie przyszłości. Co ważne, po raz pierwszy oferuje także buty dla mężczyzn!
Marka Bohema Clothing jest nierozerwalnie związana z takimi wartościami jak tolerancja, poszanowanie środowiska i zwierząt oraz głośne wyrażanie swoich poglądów. Od początku stara się robić streetwear, ale wyłącznie z wegańskich materiałów. Najnowsza kampania nawiązuje do burzliwej sytuacji na świecie, do buntu, który w ostatnich czasach tak często widzimy na ulicach, a jednocześnie odpowiada na oczekiwania, jakie stawiane są dziś modzie.
„– “Tworząc nasze kolekcje nieustannie obserwujemy, co dzieje się na świecie. Co nas inspiruje, a co przejmuje czy nawet przeraża. W tej kampanii postanowiliśmy zachęcić do przeciwstawianiu się narzuconym regułom, jeżeli nie są do zaakceptowania, do szukania alternatywy i do zmieniania świata a nawet do buntu, ponieważ wierzymy, że każda jednostka ma ogromną siłę i pełne prawo do manifestowania swoich opinii. A moda od zawsze odzwierciedla nastroje społeczne” powiedział projektant Sebastian Szypuła.
W nowej kolekcji Bohema Clothing znalazły się buty z roślinnych materiałów – tym razem również dla mężczyzn. Oprócz obuwia także unisexowe nerki noszone na piersi, czy obszerne bluzy z dużymi kapturami. Mocno wyczuwalny jest tu flirt z cyberpunkiem i połączenie futuryzmu ze stylem rebel. Obok masywnych butów na militarnych podeszwach, futurystycznych botków ze srebrnym zamkiem z przodu, marka proponuje również białe sznurowane kozaki w szpic. Obok butów nerki wykonane z nowego wegańskiego materiału - niezwykle trwałego ekologicznego silikonu, bluzy z organicznej bawełny i portfele ze skóry z jabłek. Wszystkie projekty zostały wykonane ręcznie w Polsce.
Do współpracy nad lookbookiem marka zaprosiła Karola Grygoruka, cenionego fotografa dokumentalnego. Wszystko po to, by zachować autentyzm i jak najmocniej odzwierciedlić dystopijny wydźwięk kampanii, tak bardzo bliski dzisiejszemu światu.
„– “Wiedzieliśmy, że z Karolem łączy nas nie tylko estetyka, ale też poglądy, dlatego to właśnie z nim chcieliśmy tworzyć tę kampanię. Zależało nam na autentyzmie i czymś więcej niż zwykłej sesji lookbookowej. Ta kolekcja jest dla nas w jakiś sposób przełomowa, dlatego w kampanii postanowiliśmy połączyć nasze wartości ubrane w produkty” powiedziała Wiola Wiertel, współtwórczyni marki.
Część sesji, która powstała w studio, pozwala poczuć inspirację avedonowską fotografią – modelki na jego zdjęciach nie przypominają posągów, to kobiety z krwi i kości, z emocjami wypisanymi na twarzach. Śmiały się, tańczyły, płakały. Zdjęcia Karola Grygoruka w lookbooku Bohemy również skupiają się głównie na bohaterach i pokazują ich autentyczne nastroje, a kolekcja marki ma je wyrażać i podkreślać. Druga część sesji stworzona w postindustrialnej przestrzeni dopełniona mocnym żółtym i czerwonym światłem przywołuje skojarzenie z kulturą cyberpunk. Na fotografiach Grygoruka kolekcja marki podkreśla emocje ludzi i pozwala im je manifestować. To idealnie obrazuje podejście Bohemy do mody – według marki powinna ona wyrażać wartości i nastroje społeczne.

Credits:

Zdjęcia: Karol Grygoruk / SHOOTME Visual Artists
Modele: Maresh Miciula, Victoria Lobay, Daniel Debowski
Asystent fotografa: Kuba Krysiak
Dyrektor kreatywny: Sebastian Szypuła
Stylizacja: Wiola Wiertel
Makijaż: Dagmara Rodak
Włosy: Patryk Nadolny
Packshoty: @Julia Klyukach
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Marka Balagan złapana na ulicach Berlina w świetnej sesji Kuby Dąbrowskiego

Marka Balagan złapana na ulicach Berlina w świetnej sesji Kuby Dąbrowskiego

Na zawsze w duecie. Sesja zdjęciowa „Falling at Her Feet” z motywem sióstr bliźniaczek

Na zawsze w duecie. Sesja zdjęciowa „Falling at Her Feet” z motywem sióstr bliźniaczek

Świeżość i kobiecość, czyli dużo dobra od młodych projektantek w sesji modowej Olki Van

Świeżość i kobiecość, czyli dużo dobra od młodych projektantek w sesji modowej Olki Van

Artificial Attributes. Przedstawiamy sesję modową, której tematem jest wolność, także od płci kulturowej

Artificial Attributes. Przedstawiamy sesję modową, której tematem jest wolność, także od płci kulturowej

Polecane

Marka Balagan złapana na ulicach Berlina w świetnej sesji Kuby Dąbrowskiego

Marka Balagan złapana na ulicach Berlina w świetnej sesji Kuby Dąbrowskiego

Na zawsze w duecie. Sesja zdjęciowa „Falling at Her Feet” z motywem sióstr bliźniaczek

Na zawsze w duecie. Sesja zdjęciowa „Falling at Her Feet” z motywem sióstr bliźniaczek

Świeżość i kobiecość, czyli dużo dobra od młodych projektantek w sesji modowej Olki Van

Świeżość i kobiecość, czyli dużo dobra od młodych projektantek w sesji modowej Olki Van

Artificial Attributes. Przedstawiamy sesję modową, której tematem jest wolność, także od płci kulturowej

Artificial Attributes. Przedstawiamy sesję modową, której tematem jest wolność, także od płci kulturowej