Organizowany od 2014 roku konkurs cyklicznie nagradza producentów, którzy w danym roku zaproponowali na rynku najciekawsze, najbardziej udane rozwiązania. Ważnym elementem plebiscytu, prócz przyznania nagród w poszczególnych kategoriach produktowych, jest dodatkowo odznaczenie marki, która w danym roku zdobyła uznanie komisji w związku z całościowymi osiągnięciami. Takie wyróżnienie otrzymało w tej edycji konkursu OPPO, które na polskim rynku działa od niespełna dwóch lat.
„– „Jesteśmy niezwykle dumni z otrzymanego wyróżnienia. Tak ogromne docenienie jest dla nas ważnym dowodem, że nasze zaangażowanie w rozwijanie marki odniosło pozytywny skutek biznesowy i zostało zauważone przez branżę” powiedziała Mo Zhang, Brand Manager w OPPO Polska.
Mimo trudnej i niestabilnej sytuacji na rynku OPPO uzyskało masową świadomość wśród konsumentów, przedstawiło doskonale odebranego ambasadora marki w postaci Marcina Prokopa, oraz zaprezentowała szereg pozytywnie przyjętych produktów na czele z najnowszą serią Reno4 i OPPO Watchem. Były to zatem wyjątkowo pracowite miesiące.
W uzasadnieniu jury podkreśliło, że, mimo bardzo trudnego roku dla całej branży technologicznej, marka OPPO znalazła sposób na dynamiczny rozwój, zdobyła zaufanie partnerów i klientów. Wprowadzała też ważne dla użytkowników innowacje, m.in. superszybkie ładowanie, czy ostatnio koncept smartfonu o zmiennej geometrii ekranu. Stabilnie i konsekwentnie rozwija także portfolio o nowe segmenty, np. słuchawki TWS czy inteligentne zegarki.
Konkurs organizowany jest przez Ringier Axel Springer Polska, a w ocenie marek technologicznych biorą udział redakcje serwisów Komputer Świat i KomputerSwiat.pl oraz Verdykt.pl.