Para gejów w reklamie piwa. Za każdy hejterski komentarz marka przeznacza 10 zł na Kampanię Przeciw Homofobii

Autor: KB
02-08-2021
Para gejów w reklamie piwa. Za każdy hejterski komentarz marka przeznacza 10 zł na Kampanię Przeciw Homofobii
Kilka dni temu na profilu facebookowym Doctor Brew, rodzimego producenta piwa, pojawiła się odsłona najnowszej kampanii marki, w której główną rolę odgrywa para gejów. Jak można się domyślić, reklama wywołała lawinę negatywnych komentarzy, które marka postanowiła przekuć w coś dobrego. Za każdy hejterski wpis pod postem Doctor Brew przekazuje 10 zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii.

Gdy ci mówią…

Kampania dotyczy piwa Summer Ale promowanego hasłem „Piwo, które przełamuje schematy”. Przy poście na Facebooku można znaleźć opis: „Gdy mówią Ci, jak masz kochać – Ty kochaj szczerze. Bo miłość to miłość”. W kampanii wzięła udział prawdziwa, kochająca się para.
Właściciele Doctor Brew niemal od razu zareagowali na falę hejtu, jaka polała się pod postem.
– Tym postem wzbudziliśmy totalną spiralę nienawiści. Spotkaliśmy się z ogromnym hejtem. Jak jeden człowiek chce zabrać drugiemu prawo do miłości i wolności, do życia na własnych zasadach? To obrzydliwe, chcemy przekuć ten hejt w coś dobrego. Za każdy hejterski komentarz płacimy 10 zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii – powiedział Tomasz Czechowski z browaru Doctor Brew.
Pod zdjęciem z kampanii jest już ponad 9 tysięcy reakcji i niespełna 3 tysiące komentarzy. Na szczęście wśród nich nie brakuje też przychylnych opinii…
FacebookInstagramTikTokX