„– Głównym celem kampanii jest pokazanie, że Posten Norge nigdy nie przestaje się odnawiać. Oprócz wykazania elastyczności naszych usług, chcemy umieścić je w odpowiednim społecznie otoczeniu, z tematami ważnymi dla otaczającego nas społeczeństwa. Z pewnością w niektórych środowiskach pojawią się negatywne reakcje, ale jesteśmy gotowi sobie z tym poradzić” wyjaśniają przedstawiciele Posten Norge.
Wszystko zaczyna się od tego, że w pewien Wigilijny wieczór Harry zauważa w swoim salonie św. Mikołaja dostarczającego prezenty. Rok później przyłapuje go na oglądaniu swojego zdjęcia stojącego na kominku i w efekcie decyduje się przygotować mu niewielki upominek. Czy to miłość od pierwszego wejrzenia? Wszystko na to wskazuje! Mężczyźni flirtują i spędzają ze sobą czas, ale... nie mają go zbyt wiele. Św. Mikołaj nieustannie pracuje i widują się tylko raz do roku. – Wrócę w przyszłym roku – obiecuje za każdym razem św. Mikołaj.
Chociaż Harry spędza święta z rodziną, tęskni za ukochanym i odlicza dni do kolejnego spotkania. W końcu postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i w kolejnym liście do św. Mikołaja wyznaje mu swoje uczucia. – Wszystko, czego chcę na Boże Narodzenie, to ty – pisze Harry. Na szczęście dzięki pomocy norweskiej poczty kolejne święta mogą już spędzić razem.
Zobaczcie spot norweskiej poczty „Kiedy Harry poznał Świętego Mikołaja":