Prowokująca kampania reklamowa Acne Studios

12-07-2022
Prowokująca kampania reklamowa Acne Studios
Słynna szwedzka marka Acne Studios pokazała unowocześnione wersje swoich kultowych skórzanych torebek Musubi. Kampanię wyreżyserowała amerykańska fotografka Talia Chetrit, znana z niezwykłych aktów.
Na zdjęciach widać dwóch nagich tancerzy prezentujących nowe Musubi Bag. Ponadto, duży baner z jednym z ujęć pojawił się bezpośrednio na siedzibie marki w Sztokholmie.

Ukryte znaczenie

Męskie postacie symbolizują siłę i strukturę, którą można odnaleźć w torebkach Musubi, złożonych z wyraźnych linii, które nadają produktowi śmiały wygląd. Kontrast między ludzką skórą a skórą torby to kolejny temat kampanii. Są one podobne, ale jednocześnie mają zupełnie inne odcienie, co sprawia, że kampania staje się bardziej ostra i prowokująca.
„Od dawna podziwiałem prace Talii Chetrit, bo są niezwykle osobiste .Ten projekt był w całości jej pomysłem. Wysłaliśmy jej kilka toreb do sfotografowania tak, jak chce” – powiedział dyrektor kreatywny Jonny Johansson.
Po debiucie w Sztokholmie, kampania Chetrit pojawi się w wielu miastach na całym świecie, w tym w Londynie, Mediolanie, Nowym Jorku, Los Angeles, Miami i Berlinie.
tekst: Yelyzaveta Kara
FacebookInstagramTikTokX