Spot trwa około 30 sekund, w trakcie których przez cały czas odtwarzana jest polskojęzyczna przeróbka piosenki „Baby Shark”. Tekst został zmieniony tak, aby pasował do motywu przewodniego reklamy i zamiast „Baby Shark" bohaterowie radośnie nucą: „Shopee (pi pi pi)".
Chwytliwa melodyjka bezlitośnie wrzyna się w głowę i nie pomaga również fakt, że reklama jest puszczana w telewizji na okrągło. Shopee udało się jednak osiągnąć wymarzony efekt, bo o reklamie mówi cały internet. Memy, komentarze, przeróbki i.... hejty. Kto by się jednak tym przejmował. Nie ważne jak mówią, ważne żeby mówili!
W reklamie Shopee widzimy tajemniczą blondynkę, która tańczy i stuka palcem w ekran telefonu jednocześnie. To Paulina Sobota – aktorka, modelka oraz prezentarka. Na swoim profilu na Instagramie Sobota pokazała obserwatorom kulisy powstawania najbardziej wkurzającej reklamy tego roku.
To nie pierwszy raz, gdy Shopee zdecydowało się wykorzystać w swojej reklamie melodię utworu „Baby Shark". W kampanii reklamowej z 2019 r. wystąpił sam Cristiano Ronaldo, który przez jakiś czas pełnił nawet rolę ambasadora Shopee. Reklama powstała z okazji Dnia Super Zakupów. Niestety była ona równie irytująca, co najnowsze dzieło wypuszczone spod skrzydeł Shopee.