Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda
|
Świat

Rimmel ma pierwszego męskiego ambasadora. To brytyjski mistrz świata

Autor: Monika Kurek
11-10-2022
Rimmel ma pierwszego męskiego ambasadora. To brytyjski mistrz świataRimmel ma pierwszego męskiego ambasadora. To brytyjski mistrz świata
Złoty medalista i podwójny mistrz świata w skokach do wody. Mąż, ojciec, aktywista LGBTQ+ oraz miłośnik dziergania. Tom Daley, jeden z najsłynniejszych sportowćów na świecie, został pierwszym męskim ambasadorem Rimmel.
Miły, ciepły, sympatyczny, kochany. Tak Daley opisywany jest zarówno przez swoich fanów, jak i dziennikarzy. W 2021 roku fotografowie uchwycili, jak Daley dzierga na drutach w trakcie oglądania zawodów nurkowania w Tokio. Zdjęcie szybko stało się viralem, a świat zakochał się w Tomie Daley.
View this tweet on Twitter
Obecnie jego profil na Instagramie obserwuje już ponad 3,3, mln osób, a Daley chętnie wykorzystuje swoją platformę do walki o prawa mniejszości i chętnie zabiera głos na temat zdrowia psychicznego. Sportowiec często jest przedstawiany jako wzór do naśladowania, nic więc dziwnego, że marki chętnie nawiązują z nim współpracę. Świetnym przykładem jest marka Adidas, która zaprosiła go do grona ambasadorów linii BodyCare.

Żyjąc po swojemu

Ostatnio Daley dołączył do grona ambasadorów Rimmel i został tym samym pierwszym męskim ambasadorem marki. Sportowiec wziął udział w kampanii promującej podkład Match Perfection Rimmel.
View this post on Instagram
Jak powiedział magazynowi „People”, ma nadzieję, że jego współpraca z Rimmel pozwoli mu „podważyć wiarę społeczeństwa na temat tego, co wypada mężczyznom”. „Kiedy dorastałem, nikt nie mówił o tym, że mężczyźni mogą nosić makijaż. To wspaniałe, że moja współpraca z Rimmel London przesuwa stereotypy oraz normy płciowe” – mówi, dodając, że Rimmel nie próbuje stworzyć produktów dla mężczyzn, ale promuje produkty, które są dla wszystkich.
„Każdy mężczyzna w telewizji, bez względu na to, czy chodzi o piłkarza czy mędrca, ma na sobie makijaż. Po prostu o tym się nie mówi. Dlatego myślę, że to, co robi Rimmel jest wspaniałe. Próbują rozpocząć konwersację i sprawić, aby dodawanie sobie odwagi poprzez makijaż stało się normą. Chodzi o widoczność. Nie musisz mieć wyrazistego makijażu, którzy sprawia, że twoja twarz wygląda zupełnie inaczej. Chodzi po prostu o to, aby dodać sobie odwagi. Istnieje sposób na to, aby przemycić go do codziennego użytku”, wyjaśnia sportowiec w rozmowie z brytyjskim „Glamour”.
Na swoim profilu na Instagramie Daley pokazał, jak używa podkładu Match Perfection Rimmel.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Kim Kardashian pokazuje, jak schować chusteczki do pudełka. Viralowe wideo hitem sieci

Kim Kardashian pokazuje, jak schować chusteczki do pudełka. Viralowe wideo hitem sieci

Pierwszy cywil w kosmosie. Tom Cruise nakręci film w przestrzeni międzyplanetarnej

Pierwszy cywil w kosmosie. Tom Cruise nakręci film w przestrzeni międzyplanetarnej

Uwaga na popularne grzybiary. Jajecznica z trującymi lisówkami i moda na muchomory

Uwaga na popularne grzybiary. Jajecznica z trującymi lisówkami i moda na muchomory

Bóg jest kobietą. Hiszpańska sensacja muzyki pop Rosalía w nowej kampanii Acne Studios

Bóg jest kobietą. Hiszpańska sensacja muzyki pop Rosalía w nowej kampanii Acne Studios

Ale siada!: Paula Roma. Twórczość, która rozpływa się w ustach, jak pyszne danie

Ale siada!: Paula Roma. Twórczość, która rozpływa się w ustach, jak pyszne danie

„Relacje przestały być priorytetem”. Brzydki koniec najpopularniejszej grupy youtuberów w Polsce

„Relacje przestały być priorytetem”. Brzydki koniec najpopularniejszej grupy youtuberów w Polsce

Polecane

Kim Kardashian pokazuje, jak schować chusteczki do pudełka. Viralowe wideo hitem sieci

Kim Kardashian pokazuje, jak schować chusteczki do pudełka. Viralowe wideo hitem sieci

Pierwszy cywil w kosmosie. Tom Cruise nakręci film w przestrzeni międzyplanetarnej

Pierwszy cywil w kosmosie. Tom Cruise nakręci film w przestrzeni międzyplanetarnej

Uwaga na popularne grzybiary. Jajecznica z trującymi lisówkami i moda na muchomory

Uwaga na popularne grzybiary. Jajecznica z trującymi lisówkami i moda na muchomory

Bóg jest kobietą. Hiszpańska sensacja muzyki pop Rosalía w nowej kampanii Acne Studios

Bóg jest kobietą. Hiszpańska sensacja muzyki pop Rosalía w nowej kampanii Acne Studios

Ale siada!: Paula Roma. Twórczość, która rozpływa się w ustach, jak pyszne danie

Ale siada!: Paula Roma. Twórczość, która rozpływa się w ustach, jak pyszne danie

„Relacje przestały być priorytetem”. Brzydki koniec najpopularniejszej grupy youtuberów w Polsce

„Relacje przestały być priorytetem”. Brzydki koniec najpopularniejszej grupy youtuberów w Polsce