Szał na „Barbie” wciąż trwa. Barbiecore to najmodniejszy trend sezonu, soundtrack „Barbie” robi furorę na streamingach, internauci kłócą się o to, czy film jest antymęski, a w wielu sklepach można dostać produkty i ubrania sygnowane charakterystycznym logiem. Teraz przyszedł czas na... różowe trumny.
Olivares Funeral Home promuje różową trumnę „Barbie House” hasłem: „Teraz możesz odpoczywać jak Barbie”. Olbrzymia popularność filmu sprawiła, że różowy trumny cieszą się coraz większą popularnością w domach pogrzebowych w Meksyku, Salwadorze i Ameryce Łacińskiej.
Alpha i Omega Funeral Home w Ahuachapán w Salwadorze wyprzedził trend i wprowadził do oferty różową trumnę już w zeszłym roku. Isaac Villegas powiedział „Jam Press”, że po premierze zaoferowali klientom 30 proc. zniżki. W efekcie otrzymali 40 zapytań na temat trumny i podpisali 10 umów. „Mieliśmy sold out” – powiedział Isaac Villegas.