Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda
|
Ludzie

Sensualny Ezra Miller w klimatycznej kampanii Saint Laurent

Autor: Monika Kurek
19-02-2020
Sensualny Ezra Miller w klimatycznej kampanii Saint LaurentSensualny Ezra Miller w klimatycznej kampanii Saint Laurent
kadr z "EZRA MILLER - SPRING SUMMER 20"
Ezra Miller jest nie tylko świetnym aktorem ("Charlie", "Musimy porozmawiać o Kevinie", "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć") i piosenkarzem, ale także odważnie eksperymentuje z modą, a jego stylizacje często wywołują kontrowersje. Właśnie dlatego stworzyliśmy zestawienie jego 11 najbardziej odjechanych stylizacji.
W najnowszej kampanii marki Saint Laurent, z którą współpracuje już od jakiegoś czasu, Miller przyjmuje artystyczne pozy ubrany w cekinowe stylizacje. Ma pomalowane na czarno paznokcie, co w połączeniu z czarno–białą stylistyką zdjęć i filmików może kojarzyć się z gotykiem. Pomimo, że nie jest to najbardziej zwariowana stylówka Millera, zdecydowanie jest na czym zawiesić oko.

Staranna selekcja nazwisk

W jesiennej odsłonie kampanii mogliśmy zobaczyć m.in. Keanu Reevesa czy Finna Wolfharda z serialu Netflixa "Stranger Things". Znaleźli się w ten sposób na zaszczytnej listy gwiazd współpracujących z Saint Laurent obok nazwisk takich jak Kate Moss, Travis Scott, Anja Rubik czy Kaia Gerber.
View this post on Instagram
Miller współpracował z marką już dużo wcześniej, siadając w pierwszych rzędach na pokazach mody podczas Fashion Weeków oraz dumnie paradując na ściankach w wybranych elementach kolekcji. Duże kontrowersje wzbudziła zwłaszcza stylizacja Millera podczas wrześniowego pokazu mody męskiej na wiosnę 2020, który odbył się w Paryżu. Aktor miał wówczas na sobie szorty i futro w panterkę, a dodatkowo na jego policzku widniał napis slut. Zobaczenie go w kampanii marki było zatem kwestią czasu.
View this post on Instagram
View this post on Instagram

Wewnętrzy rock and roll

Na filmikach promujących Miller zachowuje się jak prawdziwa gwiazda rocka. Nic dziwnego, aktor ma nawet własny zespół muzyczny, którego założenie przyszło mu bardzo naturalnie, ponieważ od lat nastoletnich Miller nagrywał amatorsko muzykę ze swoją przyjaciółką Lilah. Kiedy w końcu zapragnęli grać dla ludzi, rozpoczęli poszukiwania basisty. Tak trafili na Josha, która początkowo miał jedynie grać z nimi podczas występów na żywo. Chemia była jednak tak dobra, że Josh został z nimi na zawsze. W ten sposób narodził się zespół "Sons of an Illustrious Father", który określa swój gatunek muzyki jako queer. Pisaliśmy o ich twórczości, gdy nagrali cover piosenki "Don't Cha" autorstwa Pussycat Dolls.
Millerowi udało się zachować swój dziki, nieokiełznany charakter, co nieco przełamało jego minimalistyczną stylizację. O ile według większości ludzi cekiny wcale nie kwalifikują się jako minimalistyczne, wybory modowe aktora są zazwyczaj dużo bardziej odważne. Według niektórych Amerykanin jest w kampanii podobny do Vaslava Nijinsky'ego, tancerza rosyjskiego zespołu baletowego, Ballets Russes.
Oprócz niego w wiosennej kampanii domu mody możemy zobaczyć także aktora z serialu "Mr. Robot", Ramiego Maleka.
Zobaczcie sami:
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Quebo umie w marketing. Jego nowy wizerunek to czyste złoto

Quebo umie w marketing. Jego nowy wizerunek to czyste złoto

Polski internetowy serial na Youtubie o miłości dwóch kobiet obejrzały miliony widzów na całym świecie

Polski internetowy serial na Youtubie o miłości dwóch kobiet obejrzały miliony widzów na całym świecie

Widzieliśmy "Fanatyka". Z copypasty o ojcu z obsesją na punkcie wędkarstwa powstał niezły film

Widzieliśmy "Fanatyka". Z copypasty o ojcu z obsesją na punkcie wędkarstwa powstał niezły film

Dziś premiera dokumentu o Moleście. Historię legendarnej grupy hip-hopowej pokazuje „Skandal. Ewenement Molesty”

Dziś premiera dokumentu o Moleście. Historię legendarnej grupy hip-hopowej pokazuje „Skandal. Ewenement Molesty”

Greenwashing, czyli jak dajemy się nabrać na „ekościemę”

Greenwashing, czyli jak dajemy się nabrać na „ekościemę”

Polecane

Quebo umie w marketing. Jego nowy wizerunek to czyste złoto

Quebo umie w marketing. Jego nowy wizerunek to czyste złoto

Polski internetowy serial na Youtubie o miłości dwóch kobiet obejrzały miliony widzów na całym świecie

Polski internetowy serial na Youtubie o miłości dwóch kobiet obejrzały miliony widzów na całym świecie

Widzieliśmy "Fanatyka". Z copypasty o ojcu z obsesją na punkcie wędkarstwa powstał niezły film

Widzieliśmy "Fanatyka". Z copypasty o ojcu z obsesją na punkcie wędkarstwa powstał niezły film

Dziś premiera dokumentu o Moleście. Historię legendarnej grupy hip-hopowej pokazuje „Skandal. Ewenement Molesty”

Dziś premiera dokumentu o Moleście. Historię legendarnej grupy hip-hopowej pokazuje „Skandal. Ewenement Molesty”

Greenwashing, czyli jak dajemy się nabrać na „ekościemę”

Greenwashing, czyli jak dajemy się nabrać na „ekościemę”