Jak podaje NBC, marka zaprzeczyła oskarżeniom o fatalne warunki pracy. Teraz zaprosiła influencerów do swojego „centrum innowacji” w Guangzhou, aby udowodnić światu, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. W wycieczce udział wzięli Dani Carbonari (@danidmc), AuJene Butler (@itsjustajlove), Marina Saavedra (marinasaavedraa) i Destene Sudduth (itsdestene_). W filmach opublikowanych na swoich profilach w mediach społecznościowych influencerzy poinformowali, że rozmawiali z pracownikami. Mieli oni zapewnić, że wszystko jest „normalnie”.
„Marka SHEIN zobowiązała się do transparentności, a ta wycieczka pokazuje, że słuchamy głosów i opinii, dając influencerom szansę, aby zobaczyli, jak wygląda praca w SHEIN oraz umożliwiając im podzielenie się przemyśleniami ze swoimi obserwującymi. Ich filmy oraz przemyślenia są autentyczne. Szanujemy ich perspektywę oraz ich relacje. Będziemy dalej dbać o transparentność naszych metod biznesowych oraz operacji” brzmi oświadczenie marki, które przekazano NBC.
Internauci zareagowali krytycznie na relacje influencerów i część z nich została już usunięta. Komentujący zarzucili również SHEIN, że marka wykorzystuje influencerów z mniejszości, aby poprawić sobie wizerunek.