Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Świat

„So what's your take?” Kontrowersyjne opinie w metrze, które podbiły Internet

Autor: Anna Rupacz
17-07-2025
„So what's your take?” Kontrowersyjne opinie w metrze, które podbiły Internet„So what's your take?” Kontrowersyjne opinie w metrze, które podbiły Internet
fot. Instagram @subwaytakes
Charli XCX, Emily Ratajkowski, Alexa Chung a nawet Cate Blanchett – to tylko kilka z nazwisk, które pojawiły się w serii Subway Takes ze swoją niepopularną opinią. Na czym polega fenomen serii?
Kareem Rahma to egipsko-amerykański komik, artysta i przedsiębiorca medialny, który podbił Internet serią Subway Takes. Krótkie filmiki umieszczane przez niego w mediach społecznościowych przyniosły mu popularność stosunkowo niedawno, mimo że od dawna funkcjonował w przestrzeni medialnej. Rahma zaprasza zarówno mieszkańców Nowego Jorku, jak i powszechnie znane osoby do podzielenia się swoją opinią. Wszystko to dzieje się podczas krótkiego przejazdu metrem.
View this post on Instagram
„Wszystkie nudesy powinny być usunięte, kiedy relacja się kończy”, „Ghostowanie jest w porządku”, „Myślę, że media społecznościowe powinny być zarezerwowane tylko dla kobiet i gejów”, „Muzułmanie doświadczają więcej rasizmu niż osoby czarnoskóre”. Tak przykładowo brzmią opinię zapraszanych przez Rahmę gości, który za każdym razem mówi czy się z nimi zgadza czy jednak nie. Niejednokrotnie powstają przy tym krótkie, choć interesujące dyskusje. Charyzma prowadzącego serię przyciągnęła niemałą rzeszę odbiorców serii.
View this post on Instagram
W czasach, kiedy przeważająca część życia przeniesiona jest na media społecznościowe i przetwarzamy nadzwyczajną ilość niewartościowych treści, warto docenić inicjatywy będące odejściem od tego zjawiska. Format „Subway takes” stał się inspiracją dla wielu reklam i materiałów promocyjnych a widzowie z zaciekawieniem obserwują, kto jako następny pojawi się w kolejnym odcinku.
View this post on Instagram
FacebookInstagramTikTokX