Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Efektowny i wzruszający spot, który w metaforyczny sposób pokazuje emocje towarzyszące kłótni w związku

Autor: Monika Kurek
21-05-2019
Efektowny i wzruszający spot, który w metaforyczny sposób pokazuje emocje towarzyszące kłótni w związkuEfektowny i wzruszający spot, który w metaforyczny sposób pokazuje emocje towarzyszące kłótni w związku
Niedawno pisaliśmy o tym, że Lacoste znów w swojej kolekcji pożegnało się z charakterystycznym logo przy okazji współpracy z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody, której celem jest pomoc wymierającym gatunkom. Marka nie zwolniła tempa i ruszyła z nową kampanią, "Crocodile Inside". Jej motywem przewodnim jest hasło "Life is a beautiful sport". Zapowiada ją efektowna i wzruszająca reklama przypominająca rozmachem hollywoodzkie produkcje.
Wideo przedstawia parę, która kłóci się w domu, rozpadającym się wraz z wzrostem intensywności awantury. W pewnym momencie pomieszczenie pęka na pół, i rozdziela zakochanych. Sytuacja zagrożenia życia uświadamia im, co tak naprawdę jest ważne. Bohaterowie filmiku stanęli przed wyborem: odbudowanie relacji lub odejścia w gniewie. Wszystko to w akompaniamencie piosenki Edith Piath "L’Hymne à l’amour".
Za filmem stoi francuska ekipa Megaforce, mająca na koncie m.in. teledysk Rihanny do piosenki "Bitch Better Have My Money".
W parę poróżnionych zakochanych wcielili się Kévin Azaïs ("Miłość od pierwszego ugryzienia") oraz Oulaya Amamra ("The World Is Yours").
Tak samo jak w przypadku poprzednich spotów Lacoste: "Timeless" i "Big Leap", projekt został zrealizowany przez agencję marketingową BETC. Cała seria oscyluje wokół konceptu miłości romantycznej. W "Timeless" owa miłość jest ponadczasowa i wyidealizowana. "Big Leap" obrazuje znaczenie pierwszego pocałunku, które jest przyrównane do skoku z budynku. Relacja pary w "Crocodile Inside" w pewnym momencie znajduje się na skraju destrukcji.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Wiele musiało się zmienić, żeby wszystko zostało po staremu. Podsumowujemy 8. sezonów "Gry o tron"

Wiele musiało się zmienić, żeby wszystko zostało po staremu. Podsumowujemy 8. sezonów "Gry o tron"

Ezra Miller w queerowym coverze hitu "Don't Cha" Pussycat Dolls

Ezra Miller w queerowym coverze hitu "Don't Cha" Pussycat Dolls

Do obsady serialu "Nowy papież" Paolo Sorrentino dołączyli Sharone Stone i... Marilyn Manson. HBO odsłania karty

Do obsady serialu "Nowy papież" Paolo Sorrentino dołączyli Sharone Stone i... Marilyn Manson. HBO odsłania karty

Polecane

Wiele musiało się zmienić, żeby wszystko zostało po staremu. Podsumowujemy 8. sezonów "Gry o tron"

Wiele musiało się zmienić, żeby wszystko zostało po staremu. Podsumowujemy 8. sezonów "Gry o tron"

Ezra Miller w queerowym coverze hitu "Don't Cha" Pussycat Dolls

Ezra Miller w queerowym coverze hitu "Don't Cha" Pussycat Dolls

Do obsady serialu "Nowy papież" Paolo Sorrentino dołączyli Sharone Stone i... Marilyn Manson. HBO odsłania karty

Do obsady serialu "Nowy papież" Paolo Sorrentino dołączyli Sharone Stone i... Marilyn Manson. HBO odsłania karty