Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Szwedzki McDonald's trolluje Balenciagę i zapowiada buty inspirowane opakowaniem frytek

Autor: KO
18-02-2019
Szwedzki McDonald's trolluje Balenciagę i zapowiada buty inspirowane opakowaniem frytekSzwedzki McDonald's trolluje Balenciagę i zapowiada buty inspirowane opakowaniem frytek
instagram.com/mcdonaldssverige
Gdy w połowie zeszłego roku Balenciaga wprowadziła do sprzedaży nietypowe wsuwane na stopę czerwone buty, w internecie pojawiły się memy ukazujące podobieństwo produktu za ok. 600-700 dolarów do opakowania frytek w McDonald's. Szwedzki oddział sieci restauracji postanowił teraz zażartować sobie z tego skojarzenia oficjalnie, na swoim profilu na Instagramie, a przy okazji rzucił odbiorcom wyzwanie.
McDonald's pokazał zdjęcie obuwia uderzająco podobnego do kartonu na frytki. Fotografii towarzyszy zapowiedź, że jeśli uzbiera ona 103 042 lajków, te buty zostaną wyprodukowane naprawdę. Jak na razie post ma nieco ponad 26 000 polubień (przy 65,6 tys. obserwatorów konta), więc żart nie zostanie wcielony w życie. Niemniej jednak należy pogratulować odważnego pomysłu na promocję, choć spóźnionego co najmniej o pół roku.
View this post on Instagram
Tak wygląda pierwowzór (już nie do kupienia sklepach, ani na stronie Balenciagi):
View this post on Instagram
A tak wcześniejszy żart użytkownika Twittera:
View this tweet on Twitter
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Warszawa, jako pierwsze miasto w Polsce, wprowadza Kartę LGBT

Warszawa, jako pierwsze miasto w Polsce, wprowadza Kartę LGBT

Za nami spotkanie walentynkowe YES x SEMILAC. Motywem przewodnim nowych kolekcji obu marek są emocje

Za nami spotkanie walentynkowe YES x SEMILAC. Motywem przewodnim nowych kolekcji obu marek są emocje

Naukowcy z Politechniki Gdańskiej opracowali ekologiczny zamiennik plastikowych jednorazówek

Naukowcy z Politechniki Gdańskiej opracowali ekologiczny zamiennik plastikowych jednorazówek

Polecane

Warszawa, jako pierwsze miasto w Polsce, wprowadza Kartę LGBT

Warszawa, jako pierwsze miasto w Polsce, wprowadza Kartę LGBT

Za nami spotkanie walentynkowe YES x SEMILAC. Motywem przewodnim nowych kolekcji obu marek są emocje

Za nami spotkanie walentynkowe YES x SEMILAC. Motywem przewodnim nowych kolekcji obu marek są emocje

Naukowcy z Politechniki Gdańskiej opracowali ekologiczny zamiennik plastikowych jednorazówek

Naukowcy z Politechniki Gdańskiej opracowali ekologiczny zamiennik plastikowych jednorazówek