Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Art & Dizajn

Tak wyglądałyby loga znanych marek w średniowieczu. Zobaczcie projekt rosyjskiej artystki

Autor: Monika Kurek
28-01-2022
Tak wyglądałyby loga znanych marek w średniowieczu. Zobaczcie projekt rosyjskiej artystkiTak wyglądałyby loga znanych marek w średniowieczu. Zobaczcie projekt rosyjskiej artystki
instagram.com/ilya_stallone_artist/
Średniowiecze, nazywane również wiekami ciemnymi, kojarzy się z zabobonami, zacofaniem i polowaniami na czarownice. Rosyjska graficzka Ilya Stallone stworzyła serię „Medieval Branding", inspirowaną tym mrocznym okresem w historii dziejów.
Ilya Denisov jest graficzką komputerową i funkcjonuje w internecie jako Ilya Stallone. Jej zdaniem bycie grafikiem komputerowym wymaga kreatywności, dokładności i zaangażowania. Choć jest to wymagające zajęcie, daje jej możliwość wyrażania siebie. Stallone pasjonuje się historią i sztuką, a wizyta w średniowiecznych zamkach na Białorusi zainspirowała ją do stworzenia seriii „Medieval Branding".

Podróż w czasie

– Byłam ostatnio na Białorusi, gdzie miałam okazję odwiedzić kilka średniowiecznych zamków. Panująca tam atmosfera zachęciła mnie do stworzenia tej serii. Od dawna zajmuję się projektowaniem grafik oraz tworzeniem ilustracji i logotypów. Uświadomiłam sobie, że w ten sposób mogę połączyć moją ukochaną pracę z zainteresowaniem epoką średniowiecza. Nie mogę powiedzieć, że jestem zapaloną fanką tamtych czasów, ale myślę, że był to interesujący okres w historii. Chciałam dowiedzieć się na ten temat jak najwięcej czytamy w artykule opublikowanym na portalu Bored Panda przez Ilyę Stallone.
W swoich pracach Stallone nie stroni od czarnego humoru. Na przykład królik z logo Playboya przypomina złowrogiego Franka z filmu „Donnie Darko", krokodyl Lacoste pałaszuje mężczyznę, a dwaj królowie miażdżeni są w krwiożerczej kanapce z Burger Kinga. Co ciekawe, grafika Stallone zwróciła uwagę rosyjkiego oddziału Burger Kinga, który udostępnił go na swoim oficjalnym profilu na Twitterze!
Zobaczcie serię „Medieval Branding":
Left Arrow
1/10
Right Arrow
View this post on Instagram
YouTube
View this post on Instagram
Playboy
View this post on Instagram
Audi
View this post on Instagram
Burger King
View this post on Instagram
Firefox
View this post on Instagram
Instagram
View this post on Instagram
Starbucks
View this post on Instagram
Windows
View this post on Instagram
Lacoste
View this post on Instagram
Puma
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Olly Alexander: „Wiedziałem, że chcę przenieść słuchaczy w świat surrealizmu i fantazji" [wywiad]

Olly Alexander: „Wiedziałem, że chcę przenieść słuchaczy w świat surrealizmu i fantazji" [wywiad]

Wojtek i Agata z Life on Wheelz reklamują prezerwatywy i odczarowują mity na temat seksu

Wojtek i Agata z Life on Wheelz reklamują prezerwatywy i odczarowują mity na temat seksu

Powstała aplikacja randkowa dla pokolenia Z, która nie pozwala na ghosting

Powstała aplikacja randkowa dla pokolenia Z, która nie pozwala na ghosting

Aktywistka pro-choice przyjęła tabletkę aborcyjną podczas programu na żywo

Aktywistka pro-choice przyjęła tabletkę aborcyjną podczas programu na żywo

Powstanie nowa filmowa adaptacja Harry'ego Pottera. Tylko z transpłciowymi i niebinarnymi aktorami

Powstanie nowa filmowa adaptacja Harry'ego Pottera. Tylko z transpłciowymi i niebinarnymi aktorami

Polecane

Olly Alexander: „Wiedziałem, że chcę przenieść słuchaczy w świat surrealizmu i fantazji" [wywiad]

Olly Alexander: „Wiedziałem, że chcę przenieść słuchaczy w świat surrealizmu i fantazji" [wywiad]

Wojtek i Agata z Life on Wheelz reklamują prezerwatywy i odczarowują mity na temat seksu

Wojtek i Agata z Life on Wheelz reklamują prezerwatywy i odczarowują mity na temat seksu

Powstała aplikacja randkowa dla pokolenia Z, która nie pozwala na ghosting

Powstała aplikacja randkowa dla pokolenia Z, która nie pozwala na ghosting

Aktywistka pro-choice przyjęła tabletkę aborcyjną podczas programu na żywo

Aktywistka pro-choice przyjęła tabletkę aborcyjną podczas programu na żywo

Powstanie nowa filmowa adaptacja Harry'ego Pottera. Tylko z transpłciowymi i niebinarnymi aktorami

Powstanie nowa filmowa adaptacja Harry'ego Pottera. Tylko z transpłciowymi i niebinarnymi aktorami