To nie koniec „Balu w Maku”. Zestaw Ralpha Kaminskiego od 3 listopada w McDonald’s

26-10-2022
To nie koniec „Balu w Maku”. Zestaw Ralpha Kaminskiego od 3 listopada w McDonald’s
kadr ze spotu
Jeszcze niedawno było głośno o Ralphie Kaminskim, który został drugim polskim ambasadorem McDonald’s. Artysta spotkał się z konkretną falą hejtu, przede wszystkim od swoich fanów. Dzisiaj poznaliśmy szczegóły tej współpracy.
31 sierpnia wyszedł „Bal u Rafała” – trzeci solowy album Ralpha Kaminskiego. Towarzyszy mu zapowiedziana już mini trasa koncertowa po Polsce, która obejmuje koncerty w Sosnowcu (9.11), Nowym Dworze Gdańskim (13.11), Wrocławku (15.11) i Andrychowie (20.11).
Jeszcze nie tak dawno pisaliśmy o teaserze, w którym królował Ralph Kaminski. W charakterystycznej dla artysty scenerii zobaczyliśmy „Bal w Maku”, taneczną nową kampanię popularnej sieci fast foodów. Dzięki niej użytkownicy aplikacji McDonald’s mogą wymienić 1 punkt na 3 wybrane piosenki artysty i zobaczyć część wirtualnego koncertu wcześniej przygotowanego przez artystę. Ponadto pojawi się konkurs, w którym fani będą mogli wygrać bilety na koncert Ralpha.
Fani Ralpha nie byli zadowoleni. Artysta spotkał się z falą krytyki ze strony fanów, którzy zauważyli, że jako zdeklarowany wegetarianin nie powinien współpracować z McDonald’s, który wzbudza wiele kontrowersji, będąc jedną z większych sieciówek serwujących mięso. Mimo to, sieć powiększa swoje menu o produkty wege, które w innych krajach przyjmują się bez problemu, ku zadowoleniu klientów. W Polsce wege oferta się dopiero rozwija, a reklamować ją ma właśnie Ralph Kaminski.
W ramach oferty, w aplikacji McDonald’s będzie dostępny zestaw składający się ze średnich frytek, soku jabłkowego (250 ml) i Spicy Veggie Burgera. W burgerze znajdziemy kotleta warzywnego (z całymi kawałkami warzyw w środku) i pomidora w bułce z sezamem. Zestaw Ralpha będzie można kupić od 3 listopada.
Jestem ogromnie podekscytowany! komentuje artysta na swoim Instagramie.
Przypominamy, że Ralph Kaminski nie jest jedynym polskim artystą ze swoją współpracą z McDonald’s. W zeszłym roku cały internet przejął „zestaw Maty”, który również nie obył się bez echa. Rapera spotkała wielka fala krytyki, jako że Mata miał promować fast foody wśród swoich młodych fanów.
tekst: Wiktoria Błaż
FacebookInstagramTikTokX