Sukces Eilish na Spotify jest dodatkowo podkreślony przez jej obecność w ekskluzywnym klubie miliarda odtworzeń na platformie. Ma aż osiem utworów z ponad miliardem odtworzeń, w tym „Lovely” z Khalidem (2,8 miliarda), „Bad Guy” (2,5 miliarda), „When the Party’s Over” (1,8 miliarda), „Everything I Wanted” (1,6 miliarda), „Ocean Eyes” (1,4 miliarda), „Happier Than Ever” (1,3 miliarda), „Idontwannabeyouanymore” (1,09 miliarda) oraz „Bury a Friend” (1,01 miliarda).
Jej debiutancki singiel „Ocean Eyes” pojawił się na liście Billboard Hot 100 w 2018 roku, osiągając 84. miejsce w roku następnym. Od tamtej pory Eilish miała na liście jeszcze 42 utwory, z których sześć dotarło do pierwszej dziesiątki. Szczególnym sukcesem był utwór „Bad Guy”, który zdobył szczyt listy w sierpniu 2019 roku.
Trzeci album Eilish, „Hit Me Hard and Soft”, wydany w kwietniu, zadebiutował na 2. miejscu listy Billboard 200. Jej poprzednie albumy, „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?” oraz „Happier Than Ever”, oba osiągnęły pierwsze miejsce na tej liście, utrzymując się na szczycie przez trzy tygodnie.
Nie tylko muzyczne osiągnięcia wyróżniają Eilish. Na początku tego roku przeszła do historii jako najmłodsza dwukrotna laureatka Oscara, zdobywając nagrodę za najlepszą oryginalną piosenkę za utwór „What Was I Made For?” z filmu Barbie.