Victoria Beckham „przypomniała sobie” o plus size. Fani zachwyceni nową kolekcją

24-08-2022
Victoria Beckham „przypomniała sobie” o plus size. Fani zachwyceni nową kolekcją
Gdy w 2017 roku marka wypuściła linię plus size z amerykańską siecią handlową Target, wszyscy zastanawiali się, czy Victoria Beckham poszerzy asortyment marki o większe rozmiary. Po pięciu latach w końcu doczekaliśmy się przełomu.
To zmiana, obok której nie można przejść obojętnie. Marka ex-Spicetki Victorii Beckham wprowadza do swojego asortymentu nową, inkluzywna linię ubrań o nazwie VB Body. Od dłuższego czasu marka była krytykowana z powodu bardzo ograniczonych rozmiarów. Od prawie piętnastu największym rozmiarem w ofercie marki był rozmiar 40, co nie podobało się wielu potencjalnym klientkom.

Bekham nadrabia zaległości

Zaskakujące wydają się także ostatnie słowa projektantki w wywiadzie dla magazynu Grazia, w którym podkreśla, że „chudość wyszła już z mody”. Bekham słynie ze swojej szczupłej figury i niejednokrotnie chwaliła się na swoich profilach w mediach społecznościowych restrykcyjnymi dietami oraz wymagającymi ćwiczeniami.
„To staromodna postawa, chęć bycia naprawdę szczupłą. Myślę, że dziś kobiety chcą wyglądać zdrowo i kształtnie. Chcą mieć trochę krągłości”, stwierdziła Beckham.
Nowa linia VB Body zawiera m.in. kapsułowe sukienki, topy czy spódnice. Od rozmiaru 32 aż do 48.

Nowe twarze kampanii

W krótkim filmiku zapowiadającym nową kolekcję zobaczyć możemy modelkę plus-size Shareefę J., znaną aktywistkę na rzecz równych praw kobiet, która nosi większy rozmiar i otwarcie krytykuje dyskryminację ze względu na wygląd.
„Jestem modelką od dziesięciu lat i z mojego doświadczenia tego typu kampanie są bardzo rzadkie. Nie mogę się doczekać, aż inne marki podążą śladami Victorii Beckham i zobaczymy na ich stronach osoby o różnych kształtach i rozmiarach”, pisze modelka na swoim profilu na Instagramie.
Wielu internautów zastanawia się jednak, czy Bekham rzeczywiście zapałała miłością do bujnych kształtów czy też jest to zmiana spowodowana problemami finansowymi marki. Dowiemy się tego z pewnością śledząc jej dalsze poczynania.
tekst: Julia Góral
FacebookInstagramTikTokX