Weekday jest marką realizującą strategię zrównoważonego rozwoju, między innymi poprzez używanie materiałów, których produkcja jest mniej szkodliwa dla planety. Dziś ponad 68% produktów marki Weekday jest tworzonych ze zrównoważonych materiałów, a cele i strategie marki na przyszłość zakładają tworzenie jeszcze bardziej proekologicznych kolekcji.
Wiemy, gdzie sklep zostanie otwarty i jak będzie wyglądał. Zdjęcia dowodzą, że możemy się spodziewać czegoś innego, niż typowy sklep z odzieżą.
Nowy sklep będzie zlokalizowany w Warszawie, w sercu niedawno zrewitalizowanej Elektrowni Powiśle. Otwarcie już niedługo.
W 2019 roku Weekday planuje otwarcia kolejnych sklepów w całej Europie, zarówno na istniejących, jak i trzech nowych rynkach. Marka powstała w 2002 roku w Sztokholmie. Posiada w tej chwili sklepy m.in. w Austrii, Danii, Niemczech, Norwegii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii (łącznie 38 sklepów w 10 krajach).
Więcej informacji o sklepie Weekday w Warszawie wkrótce.