„– Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego!” powiedziała Kasia Zillmann.
Marka ogłasza współpracę ze sportsmenką za pomocą spotu, który oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność - zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym. W naturze Kasi leży bycie sobą, co nie dla każdego może okazać się oczywiste. „Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale” – słyszymy w video z jej udziałem.
Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad. Kampania opowiada o najważniejszych dla Kasi, a także dla marki, wartościach: miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza to konieczność pójścia pod prąd. Bo w życiu, tak jak w wioślarstwie, płynięcie w tył nie musi oznaczać cofania się – to po prostu podążanie własnym szlakiem!