Jak się okazało, był to strzał w dziesiątkę. Obecnie Lame ma 130 mln obserwatorów na TikToku i blisko 70 mln na Instagramie, a w jego filmikach pojawiają się takie osobistości jak Ed Sheeran czy Naomi Campbell. Teraz TikToker może pochwalić się kolejnym sukcesem, bo został jedną z gwiazd najnowszej kampanii marki Hugo Boss.
Odświeżenie wizerunku marki Hugo Boss to część długofalowego planu nowego dyrektora generalnego Daniela Griedera, który planuje podwoić zyski firmy do 2025 roku. W czerwcu 2020 roku Grieder przestał pełnić funkcję dyrektora marki Tommy Hilfiger, z którą był związany przez 23 lata. Rok później stanął na czele Hugo Bossa.
Celem rebrandingu jest dotarcie do nowych, młodszych klientów. Griender chce, aby marka Hugo stała się bardziej streatwearowa i była skierowana do Generacji Z, podczas gdy minimalistyczna, smart-casualowa marka Boss ma być dedykowana millenialsom.
W kampanii Boss na wiosnę-lato 2022 roku #BeYourOwnBoss możemy zobaczyć modelki Kendall Jenner, Hailey Bieber i Joan Smalls, rapera Future, tiktokera z Senegalu Khaby'ego Lame, aktora i k-popowego piosenkarza Lee Min-ho, niemiecką biegaczkę Alicę Schmidt, włoskiego tenisistę Matteo Berrettini oraz brytyjskiego boksera Anthony'ego Joshuę. Za zdjęcia odpowiada słynny fotograf mody Mikael Jansson.
We wrześniu zeszłego roku Lame wystąpił w pokazie Boss x Russell Athletic podczas Tygodnia Mody w Mediolanie. Wydarzenie cieszyło się tak dużą popularnością, że Grieder zdecydował się uczynić Lame'a ambasadorem marki i zaprosić go do stworzenia specjalnej kapsułowej kolekcji.