YouTuber wkręcił widzów i w tajemnicy schudł 112 kilo. „Eksperyment społeczny”

Autor: Monika Kurek
10-09-2024
YouTuber wkręcił widzów i w tajemnicy schudł 112 kilo. „Eksperyment społeczny”
mat. Nikocado Avocado
Takiego plot twistu raczej nikt się nie spodziewał! Dziś o amerykańskim youtuberze mówi cały świat.
Popularny twórca internetowy Nikocado Avocado (a właściwie Nicholas Perry) słynął z publikowania mukbangów – filmów, na których pochłania gigantyczne ilości jedzenia. Trend wywodzi się z Korei Południowej i cieszy się ogromną popularnością w sieci.
Nikocado Avocado zaczynał na YouTubie, a subskrybenci obserwowali, jak przybiera na wadze. Później zadebiutował na TikToku. Niektóre jego nagrania bywały obrzydliwe – twórca bawił się jedzeniem, rozrzucał je po podłodze czy smarował się nim po twarzy. Ostatnio miał sporą przerwę w publikowaniu, co zmartwiło jego obserwatorów, ale pod koniec sierpnia powrócił.

Szokująca metamorfoza youtubera

I wydawałoby się, że wszystko jest po staremu... Wtem, niespodziewanie Youtuber wrzucił na swój kanał na YouTubie wideo zatytułowane „Two Steps Ahead”, na którym nie tylko prezentuje się szczupło, ale również wyjaśnia, że wszystko było jednym, wielkim eksperymentem społecznym. Mężczyzna schudł 112 kilogramów.
Dziś obudziłem się z długiego snu. Gdy się obudziłem, byłem chudszy o 112 kilogramów. A jeszcze wczoraj ludzie nazywali mnie grubym, chorym, nudnym i nieistotnym. Ludzie to najbardziej pokręcone istoty na całej planecie, a mimo to zdołałem pozostać dwa kroki przed wszystkimi. To wy jesteście pośmiewiskiem mówi.
Jak się okazuje, Nikocado Avocado nagrał mnóstwo materiałów na zapas, a później skupił się na utracie wagi. Od dwóch lat wrzucał filmy, które nagrał wcześniej. Metamorfoza twórcy zszokowała internautów, a temat szybko podchwyciły międzynarodowe media. W ciągu trzech dni wideo „Two Stephs Ahead” zgromadziło prawie 40 mln wyświetleń.
Gdy wszyscy wskazywali mnie palcami i śmiali się ze mnie, ponieważ pochłaniałem zbyt duże ilości jedzenia, miałem absolutną kontrolę nad swoim ciałem. W rzeczywistości ludzie są całkowicie pochłonięci twórcami internetowymi oraz obsesyjnie oglądają publikowane przez nich treści. To właśnie w tym tkwi drugie dno nadmiernej konsumpcji. Zależało mi, aby zwrócić uwagę na tę paralelę napisał w mailu do NBC News.
FacebookInstagramTikTokX