„Reakcje na nasze gry były niezwykle pozytywne. Ludzie wciągali się w rozgrywkę, ale to, co nas najbardziej cieszyło, to momenty, kiedy docierali do głębszych przesłań filozoficznych, niczym w Bajkach Robotów. Nasze gry nawiązują do retro-estetyki, co wzbudziło nostalgię u starszych odbiorców, ale też, co ważne, zainteresowało młodszych graczy. To właśnie ta prostota w formie, połączona z przemyślanymi tematami, jak nasza rola we wszechświecie, przyciągała ludzi i sprawiała, że po prostu dobrze się czuli. Gra ZX Spartacus była szczególnie popularna, a jej mechanika pozwalała graczom na chwilę refleksji nad technologią i naszą przyszłością w trakcie walki o życie i los robotów. Razem z Tomkiem byliśmy pozytywnie zaskoczeni, jak szeroka publiczność – zarówno młodzi, jak i starsi – wciągała się w naszą wizję połączenia nauki i sztuki”.