Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Świat

Biedronka chce być „jak Gucci". Popularna sieć rusza na podbój rynku mody

Autor: Monika Kurek
06-07-2022
Biedronka chce być „jak Gucci". Popularna sieć rusza na podbój rynku modyBiedronka chce być „jak Gucci". Popularna sieć rusza na podbój rynku mody
Na początku lipca Biedronka poinformowała, że wypuszcza pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci.
„Co może łączyć Biedronkę z takimi markami, jak Gucci, Versace czy Louis Vuitton? Unikalne kolekcje z charakterystycznym logo" – możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie prasowym. Kolekcja Biedronka Fan Collection jest dostępna od poniedziałku 4 lipca, a w jej skład wchodzą bluzy, sneakersy, t-hirty, „skiety" (skarpetki) i klapki.

Klapki, skiety i Biedronka

Młodzieżowe słownictwo, intensywna kolorystyka i nawiązania do takich marek jak Gucci, Versace czy Louis Vitton. „100% Biedronkowy „look" to zdecydowanie „must have" tego sezonu" – przekonuje Biedronka. Jak wyjaśniają przedstawiciele sieci, kolekcja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Nie bez znaczenia jest pewnie również fakt, że w kwietniu Lidl, największy konkurent Biedronki, wypuścił własną kolekcję ubrań.
Biedronka próbuje być cool i trudno oprzeć się wrażeniu, że za kampanię odpowiada grupa ludzi, która bardzo stara się być na bieżąco z trenami. Z jakim skutkiem? O dziwo, chyba całkiem niezłym. W rozmowie z portalem Business Insider Michał Kantorski, odpowiedzialny za kolekcję Biedronka Fan Collection powiedział, że produkty cieszą się dużym zainteresowaniem i „sprzedała się jedna czwarta asortymentu, jeśli chodzi właśnie o skarpetki i klapki".
Cechy wahają się od 14.99 zł do 64,90 zł.
Left Arrow
1/5
Right Arrow
Slide image
Slide image
Slide image
Slide image
Slide image
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Bydgoskie memy z ulicy

Bydgoskie memy z ulicy

3 bilety na Minionki: Wejście Gru poproszę, czyli dlaczego Minionki obejrzeć należy w garniturze

3 bilety na Minionki: Wejście Gru poproszę, czyli dlaczego Minionki obejrzeć należy w garniturze

Utwór Metalliki robi furorę dzięki „Stranger Things 4". Zespół zachwycony finałową sceną

Utwór Metalliki robi furorę dzięki „Stranger Things 4". Zespół zachwycony finałową sceną

A co gdyby mężczyźni mieli aborcję? Żulczyk, Urbański i Gargamel w kampanii „Jej ciało, jej wybór"

A co gdyby mężczyźni mieli aborcję? Żulczyk, Urbański i Gargamel w kampanii „Jej ciało, jej wybór"

„Typowy Janusz" na wakacjach. Pomysłowy spot podbija sieć i zwraca uwagę na ważny problem

„Typowy Janusz" na wakacjach. Pomysłowy spot podbija sieć i zwraca uwagę na ważny problem

Bleached brows. Współczesne it-girls przywracają kontrowersyjny trend z lat 90-tych

Bleached brows. Współczesne it-girls przywracają kontrowersyjny trend z lat 90-tych

Polecane

Bydgoskie memy z ulicy

Bydgoskie memy z ulicy

3 bilety na Minionki: Wejście Gru poproszę, czyli dlaczego Minionki obejrzeć należy w garniturze

3 bilety na Minionki: Wejście Gru poproszę, czyli dlaczego Minionki obejrzeć należy w garniturze

Utwór Metalliki robi furorę dzięki „Stranger Things 4". Zespół zachwycony finałową sceną

Utwór Metalliki robi furorę dzięki „Stranger Things 4". Zespół zachwycony finałową sceną

A co gdyby mężczyźni mieli aborcję? Żulczyk, Urbański i Gargamel w kampanii „Jej ciało, jej wybór"

A co gdyby mężczyźni mieli aborcję? Żulczyk, Urbański i Gargamel w kampanii „Jej ciało, jej wybór"

„Typowy Janusz" na wakacjach. Pomysłowy spot podbija sieć i zwraca uwagę na ważny problem

„Typowy Janusz" na wakacjach. Pomysłowy spot podbija sieć i zwraca uwagę na ważny problem

Bleached brows. Współczesne it-girls przywracają kontrowersyjny trend z lat 90-tych

Bleached brows. Współczesne it-girls przywracają kontrowersyjny trend z lat 90-tych