CCC i adidas łączą się z przedstawicielami Gen Z, prezentując ponadczasowe klasyki w nieznanym dotąd wydaniu

22-03-2023
CCC i adidas łączą się z przedstawicielami Gen Z, prezentując ponadczasowe klasyki w nieznanym dotąd wydaniu
W nowej kampanii „Classic vibes” wzięło udział czworo inspirujących twórców i przedstawicieli Gen-Z. Wśród nich znaleźli się piosenkarz Artur Sikorski, fotografka Kasia Mikołowicz, tancerz Alex Kwiatkowski oraz artystka Faustyna Maciejczuk.
Streetwear to idealne połączenie luzu i wygody z najnowszymi trendami. Dla wielu jest to rodzaj wyrażania siebie i swojej kreatywności przy okazji podążania za modą. Dzisiejszy streetwear to już nie tylko hype na znane marki, ale też cała społeczność, a nawet kultura. Najnowsza kampania CCC uderza w fanów wygody i tworzenia modnych stylówek. Marka zaprosiła do współpracy przedstawicieli młodego pokolenia, którzy pokażą, jak stworzyć stylizację wpisującą się w indywidualny styl, jak na Gen Z przystało. Sprawdźcie, jak połączyć klasykę z nowoczesnym streetwearem, i podbić miasto.

Jak stworzyć idealną stylówkę?

Twarzami kampanii zostali Faustyna Maciejczuk, Artur Sikorski, Kasia Miłowicz i Alex Kwiatkowski. To inspirujący twórcy i miłośnicy streetstyle’u, którzy stawiają na klasykę we współczesnym wydaniu. Ich modowym wyborem stały się trzy paski na obuwiu, ubraniach i dodatkach. Młode pokolenie odkrywa kultowe modele adidas na nowo, by na ich bazie stworzyć stylizacje we własnym, oryginalnym stylu.
Kasia Mikołowicz (DSCLL) to fotografka i influencerka. Na pewno kojarzycie ją ze współprac z najpopularniejszymi raperami w kraju. Jako miłośniczka fotografii analogowej w swoich stylówkach także nie stroni od miksowania klasyki z nowoczesnością.
Gwiazdy młodego pokolenia zostały uchwycone w obiektywie Gosi Turczyńskiej.
Za stylizacje w miejskim stylu odpowiada Michał Kuś.
Artystka muzyczna Faustyna Maciejczuk posiada jeden z najbardziej wyjątkowych głosów Gen Z, a swoje autorskie koncepcje łączy z klasycznym wykształceniem muzycznym. W swoich stylizacjach także uwielbia łączyć niecodzienne elementy z ponadczasowymi dodatkami.
Piosenkarz Artur Sikorski połączył klasyczne wykształcenie z aktualnymi trendami w muzyce, tworząc popularne kawałki w nurcie hip-hopu i popu. Miks scenicznych doświadczeń doskonale odzwierciedla w swoich stylizacjach w klimacie streetwear.
Z kolei Alex Kwiatkowski przenosi taniec w zupełnie nowy wymiar, dzieląc się w sieci swoimi umiejętnościami street dance. Na co dzień ceni wygodę, a klasyczne obuwie i odzież adidas idealnie wpisują się w jego wizerunek oraz hobby.
Najnowsza kolekcja adidas dostępna w asortymencie CCC to hołd dla prostoty i klasyki w najlepszym wydaniu. Proste formy są dostępne w uniwersalnej kolorystyce czerni i bieli. Sportowy styl połączony z minimalistycznym wzornictwem stanowią idealne rozwiązanie na wiosnę.
Kolekcję sportowych sneakersów uzupełnia odzież oraz dodatki w klasycznym wydaniu.W najnowszej kolekcji CCC x adidasupolujecie minimalistyczne bluzy z logo oraz proste i funkcjonalne torby w wydaniu XS i XL.
Produkty adidas dostępne są w salonach stacjonarnych CCC, w aplikacji mobilnej oraz na ccc.eu.
Materiał powstał we współpracy z marką CCC.
FacebookInstagramTikTokX