Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Muzyka
|
Moda

Dua Lipa została ambasadorką Pepe Jeans. Za obiektywem stanął David Sims

Autor: CR
27-02-2019
Dua Lipa została ambasadorką Pepe Jeans. Za obiektywem stanął David SimsDua Lipa została ambasadorką Pepe Jeans. Za obiektywem stanął David Sims
Pepe Jeans ogłosiło dzisiaj personalia swojej nowej ambasadorki. Twarzą marki została Dua Lipa, która inauguruje współpracę sesją promującą wiosenno-letnią kolekcję Pepe Jeans.
Za aparatem stanął jeden z najsłynniejszych obecnie fotografów modowych - David Sims. Efektem ich wspólnych działań są czarno-białe zdjęcia, które oddają swobodę i spontaniczność wokalistki, ale równocześnie zachowują intymny charakter. Przed obiektywem Simsa wcześniej stanęli m.in. Kurt Cobain, David Bowie czy Björk.
Zarówno zdjęcia jak i same ubrania to esencja ducha i londyńskiego dziedzictwa Pepe Jeans. Przyczynkiem do współpracy piosenkarki z marką nie było jednak wyłącznie pokrewieństwo dusz. Ważnym argumentem był także zainaugurowany przez Pepe Jeans program Tru-Blu, który poprzez zastosowanie trzech nowoczesnych ekotechnologii ma ustanowić nowy standard w produkcji jeansu, który będzie przyjazny dla środowiska.
„Dua Lipa jest jedną z najszybciej szybujących w górę sświatowych gwiazd muzyki, a jej styl doskonale współgra z DNA naszej marki,” mówi Mark Blenkinsop, dyrektor marketingu Pepe Jeans. „Współpraca z Duą jest kamieniem milowym na drodze rozwoju Pepe Jeans. Rok 2019 zapowiada się obiecujaąco zarówno dla Pepe Jeans, jak i Dui Lipy – przedstawimy wspólnie wiele specjalnych akcji, które ucieszą i zaangażują naszych fanów”.
Fotografie stworzone przez Simsa to nie jedyna część kampanii. Dua Lipa jest także gwiazdą krótkiego spotu promującego wiosenno-letnią linię. Dynamiczne wideo znajdziecie poniżej.
Więcej informacji na temat akcji #DuaforPepe można znaleźć na stronie pepejeans.com.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Nowa kampania Reserved jest utrzymana w klimacie Twin Peaks. Piękne krajobrazy i aura tajemnicy

Nowa kampania Reserved jest utrzymana w klimacie Twin Peaks. Piękne krajobrazy i aura tajemnicy

Off Festival ogłasza headlinera i 10 innych wykonawców. Jest kolorowo

Off Festival ogłasza headlinera i 10 innych wykonawców. Jest kolorowo

St. Vincent i Dua Lipa zrobiły show, które może przejść do historii. Oto zmysłowość w stanie czystym

St. Vincent i Dua Lipa zrobiły show, które może przejść do historii. Oto zmysłowość w stanie czystym

Polecane

Nowa kampania Reserved jest utrzymana w klimacie Twin Peaks. Piękne krajobrazy i aura tajemnicy

Nowa kampania Reserved jest utrzymana w klimacie Twin Peaks. Piękne krajobrazy i aura tajemnicy

Off Festival ogłasza headlinera i 10 innych wykonawców. Jest kolorowo

Off Festival ogłasza headlinera i 10 innych wykonawców. Jest kolorowo

St. Vincent i Dua Lipa zrobiły show, które może przejść do historii. Oto zmysłowość w stanie czystym

St. Vincent i Dua Lipa zrobiły show, które może przejść do historii. Oto zmysłowość w stanie czystym