Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Film

Emma Stone i Nathan Fielder promują swój serial parodiując Sydney Sweeney i Glenna Powella

21-11-2023
Emma Stone i Nathan Fielder promują swój serial parodiując Sydney Sweeney i Glenna PowellaEmma Stone i Nathan Fielder promują swój serial parodiując Sydney Sweeney i Glenna Powella
fot. zwiastun „The Curse", A24, Showtime
Parodia spotu nowej komedii romantycznej „Tylko nie ty" to kontrowersyjna strategia promocji nowego serialu Nathana Fiedlera „The Curse”.
W nowym serialu platformy Showtime Emma Stone i Nathan Fiedler stają się nieznośnymi hostami reality show o nieruchomościach. Zwiastun zdradza nam, że serial śledzi kulisy ich pracy nad wymarzonym, ale również problematycznym programem. Z pozoru idealne i sympatyczne małżeństwo okazuje się być parą fałszywych hipokrytów, która swoim zachowaniem ściąga na siebie klątwę. Serial porusza m.in. problem gentryfikacji amerykańskich miast, performatywnych postaw proekologicznych i wiele innych.
„The Curse” miał swoją premierę 10 listopada. Twórcy nadal podejmują działania promocyjne i robią to skutecznie. W opublikowanym ostatnio spocie, Emma i Nathan postanowili sparodiować klip promujący nową komedię romantyczną „Tylko nie ty”. Na celowniku znaleźli się odtwórcy głównych ról, Sydney Sweeney i Glen Powell.
View this post on Instagram

Szybkie działanie

Klip promujący „The Curse” pojawił się zaledwie 24 godziny po tym stworzonym na potrzeby „Tylko nie ty”. Twórca serialu i odtwórca głównej roli męskiej, Nathan Fiedler, upodabnia się do Glenna Powella zakładając koszulkę polo. Zaangażowała się również Emma Stone, która zakładając blond perukę staje się Sydney Sweeney. Później, niemal słowo w słowo, recytują ich kwestie.
View this post on Instagram

Reakcja aktorów i twórców „Tylko nie ty”

Odpowiedzi jakie padły ze strony Sweeney czy Powella pokazały, że nie byli w żaden sposób poinformowani o działaniach Fiedlera. Nie był to wcześniej zaplanowany między twórcami zabieg promocyjny. Ponadto, Fiedler nie odpuścił i na tym jego żart się nie skończył. Zarzucił ekipie pracującej nad „Tylko nie ty” skopiowanie spotu promocyjnego od twórców serialu. Jak stwierdził Nathan, jego spot powstał dużo wcześniej. Informację tę przekazał za pomocą wymownego zdjęcia notatki w telefonie. Jak wszyscy wiemy, w erze cancel culture, to forma komunikacji wykorzystywana tylko w przypadku najpoważniejszych konfliktów w branży rozrywkowej.

Podobne poczucie humoru

Will Gluck mógł wyrazić niezadowolenie eksploatowaniem jego nadchodzącej premiery przez Fiedlera w taki sposób. Postanowił jednak dołączyć do żartu. W odpowiedzi na notatkę Nathana, opublikował własną notatkę, w której przeprosił za plagiat. Wspomniał również o tym, jak niemal popełnili ten sam błąd w przypadku plakatu promującego film. W opublikowanym poście zaprezentował plakat uderzająco podobny do plakatu „The Curse”.
View this post on Instagram
Całe działanie promocyjne przepełnione jest satyrą i nie miało na celu zaatakowania filmu Glucka. Wręcz przeciwnie, obie produkcje zyskały większe zainteresowanie, dzięki stworzonej przez Fiedlera parodii. Pokazuje to również, że Nathan Fiedler to nieszablonowy twórca, który wyróżnia się we współczesnym Hollywood.
tekst: Maria Kuliś
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

InZOI: Nowa gra rzuca wyzwanie The Sims

InZOI: Nowa gra rzuca wyzwanie The Sims

„Czasem myślę o umieraniu" – zwiastun nowego filmu z Daisy Ridley

„Czasem myślę o umieraniu" – zwiastun nowego filmu z Daisy Ridley

Kobiety idą po Grammy – tegoroczne nominacje do prestiżowej nagrody muzycznej zdominowały artystki

Kobiety idą po Grammy – tegoroczne nominacje do prestiżowej nagrody muzycznej zdominowały artystki

Biały Lotos 3 – znamy szczegóły kolejnej części hitowego tytułu

Biały Lotos 3 – znamy szczegóły kolejnej części hitowego tytułu

14 potężnych premier na platformach streamingowych w listopadzie

14 potężnych premier na platformach streamingowych w listopadzie

Polecane

InZOI: Nowa gra rzuca wyzwanie The Sims

InZOI: Nowa gra rzuca wyzwanie The Sims

„Czasem myślę o umieraniu" – zwiastun nowego filmu z Daisy Ridley

„Czasem myślę o umieraniu" – zwiastun nowego filmu z Daisy Ridley

Kobiety idą po Grammy – tegoroczne nominacje do prestiżowej nagrody muzycznej zdominowały artystki

Kobiety idą po Grammy – tegoroczne nominacje do prestiżowej nagrody muzycznej zdominowały artystki

Biały Lotos 3 – znamy szczegóły kolejnej części hitowego tytułu

Biały Lotos 3 – znamy szczegóły kolejnej części hitowego tytułu

14 potężnych premier na platformach streamingowych w listopadzie

14 potężnych premier na platformach streamingowych w listopadzie