„Matthieu Blazy jest jednym z najbardziej utalentowanych projektantów swojego pokolenia. Jego wizja i talent będą niczym nowy zastrzyk energii dla naszej marki i umocnią naszą pozycję jako lidera na rynku marek luksusowych. Jesteśmy pewni, że pod przywództwem Bruno Pavlovsky’ego nada kształt przyszłości Chanel oraz zapisze nową kartkę w historii marki” przekazało Chanel w oficjalnym oświadczeniu.
Krzysztof Łukasik zdobywał wiedzę na zagranicznych uczelniach. Jak podaje „Vogue”, studiował językoznawstwo, wzornictwo i projektowanie. Zanim trafił do Bottegi Venetty, a później do Chanel, przeszedł bardzo długą drogę. Ma na koncie pracę dla takich marek jak Maison Margiela, Diesel, Victoria Beckham oraz Hermès.
Blazy i Łukasik mieli w BV kilka mocnych momentów. Świetnym przykładem jest viralowa kampania z Kendall Jenner i A$APEM Rockym. Zamysł prosty, ale zabójczo skuteczny. Jenner i Rocky dali się sfotografować paparazzi w ubraniach marki, a marka zakupiła zdjęcia i wykorzystała je w swojej kampanii. Inną głośną współpracą była kampania Bottegi Venety, w której wystąpił Jacob Elordi.