Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Świat

IKEA zaprezentowała na TikToku nową kolekcję dla zwierząt

Autor: Agnieszka Sielańczyk
21-05-2024
IKEA zaprezentowała na TikToku nową kolekcję dla zwierzątIKEA zaprezentowała na TikToku nową kolekcję dla zwierząt
fot. materiały prasowe Ikea
W najnowszej kampanii promocyjnej, IKEA zdecydowała się na niecodzienne podejście do prezentacji swojej nowej kolekcji artykułów dla zwierząt UTSÅDD. Firma postanowiła oddać głos tym, którzy najlepiej znają potrzeby zwierzaków – im samym. W serii transmisji online na TikToku, psy i koty stały się głównymi bohaterami, prezentując nowości z katalogu IKEA.
Transmisja na żywo przyciągnęła uwagę licznych widzów, którzy mieli okazję zobaczyć produkty w naturalnym otoczeniu. Zwierzęcy influencerzy, występujący w roli prezenterów, wchodzili w interakcję z internautami, zachęcając ich do głosowania na ulubione produkty i sugerowania, które zwierzaki powinny promować poszczególne artykuły. Był to interaktywny sposób na zaangażowanie społeczności i zbudowanie więzi z klientami.
Nowa kolekcja UTSÅDD, która pojawiła się na półkach IKEA w Wielkiej Brytanii, została zaprojektowana z myślą o codziennych czynnościach wykonywanych przez czworonogów. W jej skład wchodzą zarówno praktyczne, jak i estetyczne rozwiązania, które mają ułatwić życie nie tylko ludziom, ale również ich zwierzakom.
„Zwierzęta to znacznie więcej niż tylko domowi pupile. Są członkami rodziny (...) W IKEA to rozumiemy, dlatego jesteśmy tak podekscytowani możliwością zaoferowania mebli zaprojektowanych specjalnie dla nich” tłumaczy Kemi Anthony, menedżer ds. komunikacji marketingowej IKEA.
To podejście odzwierciedla nową filozofię firmy, która stawia na tworzenie produktów ułatwiających codzienne życie wszystkim domownikom, niezależnie od gatunku.
W ramach kampanii „Don't worry, you can afford it", IKEA podkreśla, że między zwierzakami a niskimi cenami istnieje wspólny mianownik. Marka w humorystycznych spotach przypomina, że nawet jeśli nasz pupil zniszczy jakiś przedmiot, można go bezproblemowo i tanio kupić w sklepach IKEA. To przesłanie ma na celu nie tylko promowanie przystępnych cen, ale także budowanie pozytywnego wizerunku marki jako przyjaznej zarówno dla ludzi, jak i ich zwierząt.
View this post on Instagram
IKEA ponownie udowadnia, że potrafi zaskakiwać innowacyjnymi pomysłami marketingowymi, które angażują i bawią jednocześnie. Nowa kolekcja UTSÅDD to kolejny krok w kierunku tworzenia bardziej zintegrowanych i komfortowych domów, gdzie każdy członek rodziny, w tym zwierzęta, czuje się wyjątkowo.
źródło: nowymarketing.pl
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Portal łączący Dublin i Nowy Jork zamknięty - powodem szokujące zachowania!

Portal łączący Dublin i Nowy Jork zamknięty - powodem szokujące zachowania!

Nowy zwiastun „Megalopolis”. W tle oskarżenia wobec Francisa Forda Coppoli

Nowy zwiastun „Megalopolis”. W tle oskarżenia wobec Francisa Forda Coppoli

Amatorskie porno – 15 krajów dostarczających najwięcej kontentu. Na którym miejscu Polska?

Amatorskie porno – 15 krajów dostarczających najwięcej kontentu. Na którym miejscu Polska?

Pokaz mody na pustyni Atakama – największym wysypisku ubrań na świecie [WIDEO]

Pokaz mody na pustyni Atakama – największym wysypisku ubrań na świecie [WIDEO]

Bumble neguje celibat – użytkowniczki masowo opuszczają aplikację

Bumble neguje celibat – użytkowniczki masowo opuszczają aplikację

Polecane

Portal łączący Dublin i Nowy Jork zamknięty - powodem szokujące zachowania!

Portal łączący Dublin i Nowy Jork zamknięty - powodem szokujące zachowania!

Nowy zwiastun „Megalopolis”. W tle oskarżenia wobec Francisa Forda Coppoli

Nowy zwiastun „Megalopolis”. W tle oskarżenia wobec Francisa Forda Coppoli

Amatorskie porno – 15 krajów dostarczających najwięcej kontentu. Na którym miejscu Polska?

Amatorskie porno – 15 krajów dostarczających najwięcej kontentu. Na którym miejscu Polska?

Pokaz mody na pustyni Atakama – największym wysypisku ubrań na świecie [WIDEO]

Pokaz mody na pustyni Atakama – największym wysypisku ubrań na świecie [WIDEO]

Bumble neguje celibat – użytkowniczki masowo opuszczają aplikację

Bumble neguje celibat – użytkowniczki masowo opuszczają aplikację