Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda
|
Świat

Kultura uliczna i inkluzywność w międzynarodowej kampanii Zalando. Wśród bohaterów polski raper Żabson

05-04-2022
Kultura uliczna i inkluzywność w międzynarodowej kampanii Zalando. Wśród bohaterów polski raper ŻabsonKultura uliczna i inkluzywność w międzynarodowej kampanii Zalando. Wśród bohaterów polski raper Żabson
mat. prasowe Zalando
„Daj się zauważyć” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Zalando, z której kipi młodzieńczą energią i radością z tego, kim się jest. Tak zresztą miało być, a wyraz temu dają zarówno bohaterowie, jak i uznane grono twórców kampanii – za zdjęcia odpowiada Maciek Pożoga, fotograf mieszkający w Paryżu, stylizacje pod swoje skrzydła wziął Imruh Asha, dyrektor artystyczny kultowego magazynu „Dazed & Confused”, z kolei towarzyszące kampanii wideo „Go Noticed” jest dziełem nowojorskiego artysty Cleyona Vomero. Wśród bohaterów zobaczymy między innymi rapera Żabsona.

Kultura uliczna

Nie pierwszy raz w historii mody, muzyki i popkultury w ogóle styl ulicy stanowi punkt wyjścia do dalszej eksploracji. „Daj się zauważyć” w wydaniu Zalando bazuje na inkluzywności i otwartości, na zrodzonym z indywidualizmu, kreatywności i talentu dziedzictwie mody streetwear. Do udziału w kampanii zaproszono grono osób różnych, o rozmaitych stylach i zainteresowaniach. Wśród nich znaleźli się: wspomniany Żabson, niemiecko-hiszpański aktor Aaron Piper, włoska piosenkarka Yendra, pochodzący z Francji muzyk o pseudonimie Chilla i podbijająca media społecznościowe grupa taneczna Let It Happen. Każde z nich wnosi do filmu oraz zdjęć z kampanii cząstkę siebie i własną odsłonę stylu ulicznego, a wspólnie odzwierciedlają barwną naturę społeczności streetwear w Europie.
W kampanii występują także: Jdid Club – grupa kreatywnych dziewczyn z Paryża, pochodzący ze Szwajcarii SLIMKA – raper i członek kolektywu Superwalk Clique, Dani aka Wide Awake Earthquake – DJ-ka i sneakerheadka, urodzony w Brukseli raper JeanJass, barceloński kolektyw kreatywny Cutermobb, skejter Pierre Leze oraz francuscy rowerzyści Tito i Fimbo.
Szeroki asortyment Zalando, jednej z wiodących europejskich platform modowych i lifestyle’owych, stanowi nieocenione wsparcie w wyrażaniu siebie poprzez wygląd. Sprawdźcie na Zalando.pl.
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Unia Europejska zapowiada prawa, które doprowadzą do bardziej zrównoważonej mody

Unia Europejska zapowiada prawa, które doprowadzą do bardziej zrównoważonej mody

Wyrażanie siebie zmienia świat. Nowa kampania MODIVO na wiosnę i lato 2022

Wyrażanie siebie zmienia świat. Nowa kampania MODIVO na wiosnę i lato 2022

Trzy polskie marki dostały łącznie ponad 2,1 mln zł kary za fałszowanie składów ubrań

Trzy polskie marki dostały łącznie ponad 2,1 mln zł kary za fałszowanie składów ubrań

Kolekcja H&M x Iris Apfel powstała z okazji 100. urodzin tej ikony stylu

Kolekcja H&M x Iris Apfel powstała z okazji 100. urodzin tej ikony stylu

Legendarni Compton Cowboys w sportowej kampanii CCC

Legendarni Compton Cowboys w sportowej kampanii CCC

Polecane

Unia Europejska zapowiada prawa, które doprowadzą do bardziej zrównoważonej mody

Unia Europejska zapowiada prawa, które doprowadzą do bardziej zrównoważonej mody

Wyrażanie siebie zmienia świat. Nowa kampania MODIVO na wiosnę i lato 2022

Wyrażanie siebie zmienia świat. Nowa kampania MODIVO na wiosnę i lato 2022

Trzy polskie marki dostały łącznie ponad 2,1 mln zł kary za fałszowanie składów ubrań

Trzy polskie marki dostały łącznie ponad 2,1 mln zł kary za fałszowanie składów ubrań

Kolekcja H&M x Iris Apfel powstała z okazji 100. urodzin tej ikony stylu

Kolekcja H&M x Iris Apfel powstała z okazji 100. urodzin tej ikony stylu

Legendarni Compton Cowboys w sportowej kampanii CCC

Legendarni Compton Cowboys w sportowej kampanii CCC