Nie pierwszy raz w historii mody, muzyki i popkultury w ogóle styl ulicy stanowi punkt wyjścia do dalszej eksploracji. „Daj się zauważyć” w wydaniu Zalando bazuje na inkluzywności i otwartości, na zrodzonym z indywidualizmu, kreatywności i talentu dziedzictwie mody streetwear. Do udziału w kampanii zaproszono grono osób różnych, o rozmaitych stylach i zainteresowaniach. Wśród nich znaleźli się: wspomniany Żabson, niemiecko-hiszpański aktor Aaron Piper, włoska piosenkarka Yendra, pochodzący z Francji muzyk o pseudonimie Chilla i podbijająca media społecznościowe grupa taneczna Let It Happen. Każde z nich wnosi do filmu oraz zdjęć z kampanii cząstkę siebie i własną odsłonę stylu ulicznego, a wspólnie odzwierciedlają barwną naturę społeczności streetwear w Europie.
W kampanii występują także: Jdid Club – grupa kreatywnych dziewczyn z Paryża, pochodzący ze Szwajcarii SLIMKA – raper i członek kolektywu Superwalk Clique, Dani aka Wide Awake Earthquake – DJ-ka i sneakerheadka, urodzony w Brukseli raper JeanJass, barceloński kolektyw kreatywny Cutermobb, skejter Pierre Leze oraz francuscy rowerzyści Tito i Fimbo.