Menu
K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
K MAG Logo
FacebookInstagramTikTokX
  • K MAG Logo
  • Wasze prace
  • Film
  • Muzyka
  • Art & Dizajn
  • Moda
  • Świat
  • Ludzie
  • Sklep
  • Search
Kup nowy numer
K MAG
FacebookInstagramTikTokX
PlacKup nowy numer
  • Sprawdź poprzednie numery
  • O K MAG
  • Redakcja
  • Fundacja K MAG
  • Zapisz się na newsletter
  • Kontakt
  • Reklama
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Moda

Modelka z trądzikiem reklamuje popularną markę odzieżową

21-07-2021
Modelka z trądzikiem reklamuje popularną markę odzieżowąModelka z trądzikiem reklamuje popularną markę odzieżową
fot. instagram.com/izzierodgers/
Kilka dni temu brytyjska marka odzieżowa ASOS opublikowała niewyretuszowane zdjęcie modelki z trądzikiem. Choć na fotografii Izzie Rodgers ma pomalowane powieki, jej trądzik nie jest zakryty podkładem. Zdjęcie Izzie zachwyciło internautki, które zastanawiają się, dlaczego dopiero teraz marki zaczynają walczyć z nierealistycznym ideałem piękna. Na szczęście wszystko wskazuje, że przyszłość należy do dziewczyn takich jak Izzie Rodgers!

Naturalność jest piękna

„Trądzik może sprawić, że poczujesz się tak, jakbyś nie miała prawa być piękna. To dlatego, że tak bardzo wstydzimy się naszych twarzy. Ale trądzik nie jest niczym, czego należy się wstydzić i nie jest czymś, co odbiera ci urodę” napisała Izzie na Instagramie.
ASOS nawiązał współpracę z brytyjską modelką i influencerką Izzie Rodgers, która od lat zmaga się z trądzikiem. Na zdjęciach publikowanych w mediach społecznościowych Rodgers nie zakrywa trądziku i nie retuszuje zdjęć. Chętnie promuje samoaakceptację i nie wstydzi się pokazywać fałdek na brzuchu. Dzięki temu udało jej się zgromadzić całkiem pokaźne grono obserwatorów. Obecnie obserwuje ją ponad 110 tysięcy osób!
View this post on Instagram
Jak wyglądała jej droga do pokochania samej siebie?
„Naprawdę” „
Kiedy zdjęcie przedstawiające naturalnie piękną Izzie obiegło internet, zrobiło niemałą furorę. Zdobyło rekordową ilość lajków i zgromadziło tysiące pozytywnych komentarzy. „To zdjęcie udowadnia, że cera nie ma związku z urodą! Ona jest oszałamiająca!”, „Uwielbiam to, że ASOS pokazuje, co jest prawdziwe.” „Tak dobrze widzieć prawdziwych ludzi z prawdziwą skórą!!!” Dzięki za pokazanie prawdziwej skóry!” – to tylko niektóre z nich.
View this post on Instagram

Kochając siebie

ASOS już od dłuższego czasu udostępnia na swoich mediach społecznościowych treści w duchu „body positive", a na ich Instagramie nie znajdziemy wyretuszowanych zdjęć z filtrami czy modelek przypominających porcelanowe lalki. W ten sposób ASOS pokazuje, że każda kobieta w każdym rozmiarze jest piękna.
Marki coraz częściej decydują się na promocję ciałopozytywności. Trzy lata temu Missguided zaprosiło do swojej kampanii „In your own skin" dziewczyny z bliznami, znamionami czy bielactwem. Niedługo później Nike zrobiło sesję zdjęciową reklamującą staniki sportowe z udziałem modelek plus size. Największym przełomem jednak okazały się zmiany w Victoria’s Secret. Znana na całym świecie marka bieliźniarska zdecydowała się na zatrudnienie różnych kobiet, takich jak słynna piłkarka Megan Riponoe czy hinduska aktorka Priyanka Chopra Jonas.
View this post on Instagram
/tekst: Natalia Grzech/
FacebookInstagramTikTokX

Polecane

Polska influencerka sprzedała wirtualną miłość za niemal milion złotych

Polska influencerka sprzedała wirtualną miłość za niemal milion złotych

Polscy radni sprawdzą, czy Wiedźmuchy uprawiają okultyzm i czy nie są wiedźmami

Polscy radni sprawdzą, czy Wiedźmuchy uprawiają okultyzm i czy nie są wiedźmami

Netflix poszerza swoją ofertę o... gry. Co to właściwie oznacza?

Netflix poszerza swoją ofertę o... gry. Co to właściwie oznacza?

Lody, krążek, własny rollercoaster. Teraz youtuberzy wypromują artykuły szkolne

Lody, krążek, własny rollercoaster. Teraz youtuberzy wypromują artykuły szkolne

„Nie chce żydostwa i LGBT". Zobaczcie, jak show-biznes reaguje na słowa modelki

„Nie chce żydostwa i LGBT". Zobaczcie, jak show-biznes reaguje na słowa modelki

Polecane

Polska influencerka sprzedała wirtualną miłość za niemal milion złotych

Polska influencerka sprzedała wirtualną miłość za niemal milion złotych

Polscy radni sprawdzą, czy Wiedźmuchy uprawiają okultyzm i czy nie są wiedźmami

Polscy radni sprawdzą, czy Wiedźmuchy uprawiają okultyzm i czy nie są wiedźmami

Netflix poszerza swoją ofertę o... gry. Co to właściwie oznacza?

Netflix poszerza swoją ofertę o... gry. Co to właściwie oznacza?

Lody, krążek, własny rollercoaster. Teraz youtuberzy wypromują artykuły szkolne

Lody, krążek, własny rollercoaster. Teraz youtuberzy wypromują artykuły szkolne

„Nie chce żydostwa i LGBT". Zobaczcie, jak show-biznes reaguje na słowa modelki

„Nie chce żydostwa i LGBT". Zobaczcie, jak show-biznes reaguje na słowa modelki