Nadchodzi nowa, wiosenna edycja Restaurant Week. Blisko 3 tygodnie pysznego jedzenia

08-03-2022
Nadchodzi nowa, wiosenna edycja Restaurant Week. Blisko 3 tygodnie pysznego jedzenia
fot. materiały promocyjne
23 marca rusza kolejna edycja Restaurant Week, największego wydarzenia kulinarnego w Polsce. Tym razem festiwal odbędzie się pod hasłem #FoodFeelsGood i potrwa do 10 kwietnia. W festiwalowej cenie 59 zł goście otrzymają przygotowane specjalnie na tę okazję 3-daniowe menu #SpozaKarty oraz prezenty od partnerów festiwalu.
Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania #FoodFeelsGood, która będzie edukować o relacjach między tym, co jemy a jak się czujemy i zachęcać do świadomych wyborów jedzeniowych dla lepszego samopoczucia. Kampanii towarzyszy nowa, wiosenna edycja Restaurant Week.
– Jedzenie ma ogromny wpływ na to, jak czujemy się na co dzień. Co, z kim i gdzie jemy, sprawia, że nasze emocje mogą być bardziej radosne czy spokojniejsze. Stąd pomysł na kampanijne hasło edycji #FoodFeelsGood, która dedykowana jest dbaniu o siebie i swoich najbliższych oraz generowaniu dobrych emocji poprzez jedzenie. Razem z najlepszymi restauracjami w kraju mówimy: okaż sobie, że się kochasz, zadbaj o siebie i daj się ugościć z bliskimi w najlepszych restauracjach! Zapraszamy wszystkich Gości na największe wydarzenie kulinarne. Niech skala odkrywania restauracji i nowych smaków będzie ponownie rekordowa! zachęca współorganizatorka festiwalu Ewa Pawella.
W najnowszej edycji festiwalu weźmie udział blisko 400 restauracji. Po raz pierwszy na liście pojawi się Radom oraz Częstochowa. Na stronie i aplikacji festiwalu możecie przejrzeć wszystkie dostępne punkty. Wśród nich znajdują się m.in. warszawskie Słodki Słony Familia, Browar Warszawski, Hoża Argentine Steakhouse, Plac Hallera czy Elixir by Dom Wódki, krakowska William Rabbit, łódzka Powidoki, poznańska Do Środka, trójmiejska Słona woda, wrocławska Ida kuchnia i wino, rzeszowska Oranżeria, śląska Chopina 5, białostocka Świętojańska 21, radomska Pa Tha Tai, częstochowska Restauracja Ecru, mazurska Staromiejska, szczecińska Va banque oraz lubelska Niebo i las.
Na trzydaniowe menu składa się przystawka, danie główne oraz deser. Każdy gość otrzyma także festiwalowy koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic Water, a to wszystko w cenie 59 złotych. Oferty poszczególnych restauracji są zróżnicowane i niezwykle zachęcające. Coś dla siebie znajdą zarówno wielbiciele owoców morza, jak i dań tradycyjnych. Są propozycje wegańskie, wegetariańskie, rybne oraz mięsne. Będziecie zaskoczeni!
Rezerwując miejsce, należy wybrać jedno z dwóch menu, podać liczbę osób, datę oraz godzinę. Każda wizyta w restauracji w ramach Restaurant Week jest przewidziana na 90 minut. Całemu wydarzeniu przyświeca też idea #zerowaste. Dzięki temu, że obiekt wie wcześniej ile jakich dań ma przygotować, marnowanie żywności jest ograniczone do minimum. Rezerwujcie miejsca, kosztujcie i dzielcie się opiniami!
Rezerwacji można dokonywać już teraz na stronie https://restaurantweek.pl/ lub w aplikacji https://app.rclb.pl.
/tekst: Milena Kuchnia/
FacebookInstagramTikTokX